Foto's zijn verwijderd, ga niet al die moeite doen, om spullen aan te komen, te laten maken, te bestellen, te bouwen, te tekenen, uit te zoeken om ze dan maar gewoon zo na te laten maken door mensen die het nog goedkoper willen.
En bepaalde dingen zijn niet te zien op de foto's qua vorm en maat.
Van douwe al gehoord wat zo'n frame vroeger al koste bij vw motorsport in marken/guldens.
Tel dat eens 20 jaar terug, en dan nog eens de inflatie erbij, dan zou je voor een niet verstelbaar frame van hetzelfde model al snel rond de 1000 euro zitten heden daags.
Ga dit 1 keer doen, en dan stopt het.
Dus ook dit word een zeldzaamheid, (worden ook genummerd) en als je een goede wegligging wil, en de carosserie op een zinnige manier wil verstevigen, en met iets wat door vw motorsport is bedacht dan is dit de beste manier.
Bouw begint over een paar weekjes, aanbetaling per frame 100 euro.
De rest kan op meetings waar ik dan naartoe kom, of ophalen bij mij thuis en contant.
Dus er is nog tijd om te sparen,en maak er een paar extra, dus mocht bijvoorbeeld serge nog interesse hebben ze zijn enkele weken leverbaar tot ze op zijn.
Als iemand een RECHTE goede neus voor een polo 1/derby 1 heeft kan ik ze daar ook voor maken, dan moet je alleen zelf de dwars verstevigings punten op de carosserie lassen die ze nu niet hebben...
Tot nu toe :
Sjon : 1 versie 1 zwart gepoedercoat.
1 versie 2 zwart gepoedercoat.
Jaap : 2 stuks versie 2 blank metaal.