Auteur Topic: wie is jones???  (gelezen 1550 keer)

Offline jones

  • L86C-0174
  • Non-Register lid
  • Berichten: 936
  • Geslacht: Man
  • Jeffrey de Goede
wie is jones???
« Gepost op: zo, 11 jan 2009, 18:19:13 »
hallo, ik zit al een tijdje een beetje op dit forum rond te kijken en ik zal me ook maar eens even voorstellen, ik ben jeffrey 24 jaar uit hellevoetsluis, mijn eerste auto was een kever uit 1971 en na een aantal opel projecten en een toyota starlet ben ik nu toch weer bij volkswagen beland, ik heb afgelopen mei een golf 2 aangeschaft, wel ben ik nog in het bezit van een kadett c coupe uit 1978, ik zit de laatste tijd veel op het polo forum, ookal heb ik zelf geen polo, maar wel een 1.3motor en daarvoor kun je heb ik wel in de gaten het best op dit forum zijn, plannen met mijn auto zijn, licht, superwegligging grote remmen en een snelle motor, wegligging is al vrij aardig gelukt, intrax schroefset h&r stabiset veerpootbruggen en alles voorzien van powerflex, ook heb ik g60 remmerij rondom met brembo schijven en goede blokken, maar dan, de motor, de reden dat ik veel op dit forum te vinden ben, ik ben een 1.3 hk aan het bouwen, andere zuigers drijfstangen lichtere krukas en vliegwiel, throttle bodies en voor de cilinderkop drukgroep en koppeling ga ik binnenkort buurten bij KWL-motorsport, al met al moet het een leuk snel blok worden voor in de golf, is weer eens iets anders als zo'n zware 2liter ofzo, ik houd jullie op de hoogte van de motor, de rest van de auto zal ik wel op het juiste forum zetten, groeten jeffrey

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: wie is jones???
« Reactie #1 Gepost op: zo, 11 jan 2009, 19:30:38 »
 -foto-

Welkom, klinkt goed allemaal.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: wie is jones???
« Reactie #2 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 07:22:51 »
welkom !

Jammer van die golf  -nana-

(enne, probeer af en toe wat 'enters' te gebruiken. Dat maakt het een stuk leesbaarder  -thumbsup- )

Offline jones

  • L86C-0174
  • Non-Register lid
  • Berichten: 936
  • Geslacht: Man
  • Jeffrey de Goede
Re: wie is jones???
« Reactie #3 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 17:18:08 »
ja, er komt vast weleens een polo, en van die enter, tis een beetje oefenen met typen enzo, heb echt pas net voor het eerst een computer, moest er eerst niks van hebben, maar oefening baart kunst, komt wel goed

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: wie is jones???
« Reactie #4 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 18:32:50 »
Was jij niet ook opzoek naar een 4 in 1 spagetti?  Dan moet je wel specifiek 1 voor een Golf 2 hebben, want daar gaat de uitlaat 'met een bochtje' over het subframe heen de tunnel in. Bij een Polo gaat ie recht zo die gaat naar achteren; daar er geen subframe zit, steekt de pijp gewoon rechtuit.

Maar goed: Golf 2 met 1300 machientje: Heb dat ooit al eens eerder live gezien. In het wit. Volgens mij ook met een sleeptuimelaar kopje. Scheelt qua gewicht en qua gewichtsverdeling waarschijnlijk een behoorlijke slok op een borrel. Wat wil je dŕ mee gaan doen? De hoek om neem in aan, want voor simpel rechtdoor kan je d'r net zo goed een 2.0 16v in hangen.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline jones

  • L86C-0174
  • Non-Register lid
  • Berichten: 936
  • Geslacht: Man
  • Jeffrey de Goede
Re: wie is jones???
« Reactie #5 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 20:02:35 »
klopt helemaal, ik ben ook op zoek naar zo'n spruitstuk, voor een golf is alleen echt niks te krijgen, dus wil ik een polo spruitstuk aanpassen
en over die witte golf, ik weet welke je bedoelt, met bullock style op de voorruit toch?  die vind ik echt zo gaaf, zoiets moet het worden idd
enja het is echt voor het knallen, goede wegligging, lekker licht en wat aparts,
daar hou ik wel van en ik wil geen zware 2.0 16v voorin, heb een compleet lege corsa a gehad, alleen een stoel en een stuur zelfs geen dashboard ook een 2.0 16v met webers 192 pk was ook erg leuk, totdat je een bocht om moest dan had tie de neiging rechtdoor te gaan

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: wie is jones???
« Reactie #6 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 20:12:20 »
haha, zo heb ik ook een keer een rondje in een corsa A gereden met een 2.0 16v met 170pk...
Was heel grappig, maar was echt niet mee te rijden.
De eigenaar zij dat ik vooral moest proberen om onder de 3000 toeren te blijven :D Dat lukte net, want als ik naar het gaspedaal keek sloeg de toerenteller al naar 5000tpm en slipten de wieltjes (13") volledig door -gert- :D


Goh, het wordt zo onderhand ipv Polo86C.nl omgetoverd naar Smallblock.nl :P
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: wie is jones???
« Reactie #7 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 21:03:47 »
haha, zo heb ik ook een keer een rondje in een corsa A gereden met een 2.0 16v met 170pk...
Was heel grappig, maar was echt niet mee te rijden.
De eigenaar zij dat ik vooral moest proberen om onder de 3000 toeren te blijven :D Dat lukte net, want als ik naar het gaspedaal keek sloeg de toerenteller al naar 5000tpm en slipten de wieltjes (13") volledig door -gert- :D


Goh, het wordt zo onderhand ipv Polo86C.nl omgetoverd naar Smallblock.nl :P

vermogen is pas leuk als je het de weg op krijgt
je hebt laagvliegers en modelvliegers .