Auteur Topic: Longbow ook op dit forum  (gelezen 1849 keer)

Offline Longbow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
Longbow ook op dit forum
« Gepost op: zo, 11 jan 2009, 18:28:27 »
Hey,

Via vwpolo.nl ben ik een tijdje terug hier op dit forum beland, een forum wat meer ingaat op oa de 2Fjes zoals ikzelf heb. Zeker de moeite waard dus!

Ik ben Marijn, op internet beter bekend als Longbow, 23 jaar, rij een polo 2F met AAV blok met nu iets meer dan 190dkm op de teller. De auto is nu zo'n 2 jaar in mijn bezit en is daarvoor zo'n 4 jaar in 't bezit van mn ma geweest. Mijn moeder kocht de auto destijds met ongeveer 150dkm. In de tijd dat ik de auto heb is er al flink wat aan veranderd, zoals de audio, verlaging, andere velgen, veerpootbrug en nog wel een hele boel andere zaken. Hier wat fototjes zoals de polo er afgelopen zomer bij stond. Nu nog steeds het zelfde alleen met een laagje sneeuw eromheen.





Op wat kleine gebruikerssporen na zit ie nog best netjes in de lak al zeg ik 't zelf.


De polo moet binnenkort voor APK waarbij alleen de remschoentjes achter, wiellager LA, ashoes LV en nog 1 klein detail vervangen moeten worden en dan issie weer een tijdje APK proof. De polo blijft de komende tijd als dagelijks vervoer en daarnaast komt er binnenkort waarschijnlijk iets snels met achterwielaandrijving bij aangezien ik me graag wil gaan bezighouden met de drift kunst. Eerst was ik van plan mijn polo een turbo cadeau te geven, maar aangezien dit toch best wel erg duur zou gaan worden dat idee toch maar laten varen aangezien met een polo nou eenmaal niet gedrift kan worden en ik dit toch heeeel graag wil gaan doen. Vandaag ook mijn verkooptopic met leuke goodies!

That's all for now, en misschien tot op een meeting! ;)

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: zo, 11 jan 2009, 19:33:00 »
Die foto's? Boerderij langs Valkenburgerweg/Heerlerweg toevallig? -dunno-

Welkom! -ja-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #2 Gepost op: zo, 11 jan 2009, 19:48:16 »
 -welkom-

Offline Longbow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #3 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 22:45:32 »
Die foto's? Boerderij langs Valkenburgerweg/Heerlerweg toevallig? -dunno-

Welkom! -ja-

Nope, parkeerplaatsje halverwege de weg tussen Eis en Wittem. ;)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #4 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 22:49:14 »
Welkom.

Leuke polo -thumbsup-

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #5 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 22:51:19 »
Nope, parkeerplaatsje halverwege de weg tussen Eis en Wittem. ;)

Ah, ja! Mij wel bekend! Moet ergens in een doos ook nog een fotosessie hebben van de blauwe Polo I op datzelfde parkeerplaatsje... (in een hoek ga je een schitterend hol weggetje (zij het onverhard) in, toch? Ongeveer 300 meter de berg op nadat je uit Eijs onder het spoorviaduct bent doorgereden?
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #6 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 22:57:25 »
Welkom  -thumbsup-

Wat is dat voor bandenmaat? 15" en heel plat?

Offline Longbow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #7 Gepost op: di, 13 jan 2009, 00:02:07 »
Kopt helemaal Gerrit!

En is inderdaad 15inch, 6J, met 165/50/15 Bridgestone Potenza's RE040 erom. Dat in combi met 50/40 verlagingsveren en een veerpootbrugje voor plakt goed aan de weg en dat is ook wel nodig als je weet wat voor leuke weggetjes hier in Z-Limburg allemaal zijn! :D Geen flitsers, bíjna geen wouten, evenveel tegenliggers en vegen maar! -fietsen-

Offline Longbow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
Re: Longbow ook op dit forum
« Reactie #8 Gepost op: di, 13 jan 2009, 15:02:55 »
Nog wat leuke plaatjes die ik op een ander forum gepost had.

Voor het werk begon


Tijdens de koffie- en peuk pauze


En het resultaat




De werkplaats die je ziet is mn oude stagebedrijf. Goeie kerel, niet duur maar ook zeker geen beunhaas. Vrijdag de 30ste deze maand gaat de polo wederom daarheen voor de APK reparaties (zie 1ste post onder de foto's) en dan doen we er meteen een grote beurt bij. Vanwege de audio installatie paar weekjes terug een nieuwe accu geplaatst. Ligt nu een Varta 60Ah in ipv de standaard 44Ah. Deze 60Ah is een stukje groter en het scharnier vd motorkap gaat met nog geen 1mm speling langs de accu heen.