Auteur Topic: Project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls  (gelezen 20712 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #15 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 14:47:37 »
Erg mooi ding -love- De auto al vaker gezien maar leuk dat hij nu bij iemand in handen is die op het forum zit en er iets leuks mee gaat doen -thumbsup-

succes -thumbsup-

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #16 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 17:08:25 »
hey forumers liefhebbers en andere mensen :P

allereenst bedankt voor alle reacties :)

verder betreft het dakrekje deze is voor op meetings enz. en daar moet ook nog wel wat aan gedaan worden voordat ie mooi genoeg is voor een derby :D

@ jorp dat je hem nog nooit heb zien rijden kan heel goed kloppen ik heb namelijk nog geen rijbewijs :( ik heb jou derby ook nooit zien rijden btw maar dat gaat vast nog komen :) dat hoop ik wel in ieder geval :P en het motorische gedeelte en de remmen aanpassen als de velgen niet meer passen moeten er maar andere komen want voorlopig word het 13 inch en wat er later nog gaat gebeuren dat zien we dan nog wel eens een keer :D

@ gekke gerrit eeehh ja dat klopt hij is alleen niet van eigenaar verwisseld ik ben nog steeds de zelfde eigenaar alleen m'n forum naam is veranderd ik wou er inderdaad snel wat geld aan verdienen want dat kon ik op dat moment wel gebruiken. maar daarna kon ik het niet over m'n hart verkrijgen deze weg te doen vandaar het besluit dat ie definitief blijft. enne nog m'n excuses voor mijn toen wat onvriendelijke reactie op de jouwe -hug-

@ Marjolijn precies wat ik in gedachten had gezien die blauwe platen -thumbsup- en die apk is ook precies de rede waarom er nu gele op zitten :P en de willekeurige apk boer zal m'n vader weze dus dat probleem is niet zo groot :D

@ orange polo als ik zo jou foto's bekijk vooral de voorste velg 7,5J is die begrijp ik uit de tekst staat 7 en 7,5 J wel beter denk ik  -klappen-

verdere update ik heb de bevestigings klemmen voor m'n naafkapjes gekocht en ik kwam een subwoofer tegen voor niet duur een beetje goed geluid is nooit verkeerd :P





  
« Laatst bewerkt op: vr, 12 mrt 2010, 22:27:30 door BestwelBouke »
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #17 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 17:42:47 »
Mijn derby nog nooit zien rijden????........... -boehoe- klopt hij staat vanaf het begin al in m'n garage. Ik heb er de eerste 3 dagen meer rond gereden. Maar ik ben nu lekker bezig met de derby dus misschien dit jaar nog.

Maar een subwoofer in een derby? Komt er ook meer audio in de derby? Zou zonde zijn als je je deurpanelen zou verzagen.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #18 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 18:21:27 »
@BestwelBouke:
1) Ah, een en dezelfde persoon... Dat stelt me weer gerust, mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek (Korsakoff? :D ), maar mijn herinnering klopte dus toch?!
2) No hard feelings, zand erover, Derby-rijders (-eigenaars :() have to stick together! :D
3) Ik kan me je vorige nickname niet meer herinneren, maar vind deze (BestwelBouke) in ieder geval sowieso leuker! :D
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #19 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 18:38:13 »
Eurthquakeje dat rammelt lekker in de auto niks mis mee.
maar moeten we onderhand maar niet eens een subforumpje maken voor de kontjes??  :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #20 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 18:59:15 »
vroegah was er de trunksociety.. Berendd had daar wat mee te maken.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #21 Gepost op: do, 19 mrt 2009, 19:36:29 »
vroegah was er de trunksociety.. Berendd had daar wat mee te maken.
Weet ik martijn sjon en ik waren volgens mij de enige met een polo op dat forum,heb nog steeds de platen -naughty- :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #22 Gepost op: wo, 01 apr 2009, 10:23:02 »
zo weer even een update

@ jorp aha dat verklaart een hoop ja die subwoofer moet er wel in beetje goed geluid is nooit weg en wat jammer is aan dit verhaal is dat de vorige eigenaar de deurpanelen al verzaagt heeft voor me -gert- nog even andere zoeken want er moet eigelijk niet veel van die geluid narigheid te zien zijn maar heb moet wel aanwezig zijn -ja-

@ gekke gerrit jaja ik kon hem/haar gewoon niet weg doen ik weet ook niet wat ik bezielde -dunno- zand erover vind ik een goed id en ik ben het met je eens :P jij ben trouwens ook lekker bezig met bouwen aan een derby ik heb een groot deel van je topic al doorgelezen maar nog niet alles ik geef wel een reactie als ik klaar ben -nana- m'n vorige nick was pannekoek17 ;)

en dan nu het belangrijke deel ik heb vandaag m'n rijbewijs gehaald dus nu kan ik in ieder geval lekker rondknorre in de derby :) :D -klappen- -sturen-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #23 Gepost op: wo, 01 apr 2009, 11:11:10 »
m'n vorige nick was pannekoek17 ;)

hmm...das verwarrend.
die naam beviel niet meer?

Wat zou er toch mis mee zijn  :D :D :D

ach. als de panelen toch al kapot zijn.
Lekker geluid inbouwen en als je ze tegenkomt gewoon een heel setje op de plank leggen voor als je van gedachten verandert.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #24 Gepost op: wo, 01 apr 2009, 11:16:12 »
hmm...das verwarrend.
die naam beviel niet meer?

Wat zou er toch mis mee zijn  :D :D :D

Hij is geen 17 meer? :D
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #25 Gepost op: wo, 01 apr 2009, 19:37:20 »
gefeliciteerd met je legale rijden op de openbare weg. -prut-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #26 Gepost op: vr, 03 apr 2009, 16:23:51 »
dank je :) nu moet er zeg maar nog wat meer pit in want met 50 pk is ie niet vooruit te branden  :( dus ik heb even me motorcode opgezocht om mee te beginnen het is een HB heeft er nog iemand misschien een topic of iets anders waar staat wat voor leuk daarmee te doen is?? als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik elk topic waar dasHBoard in staat en niet wat ik zoek -dunno-
« Laatst bewerkt op: vr, 03 apr 2009, 16:36:27 door BestwelBouke »
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #27 Gepost op: ma, 04 mei 2009, 17:50:06 »
zozo dan gaan we de boel maar eens updaten

ik heb ondertussen wat spulletjes gekocht

om te beginnen is eindelijk m'n verlaging set 80/60 binnen in die ik 6 jan ofzo besteld had :( maar goed hij is er dus dat gaat de goeie kant op :)
ik heb een polo GT sloper gekocht met nog een spatzuiver 3f blokje er in wat ook wel leuk is -klappen- ik ben er alleen nog niet uit of ik motorcarbs of de multipoint injectie ga gebruiken -dunno- wat denken jullie ervan motorcarbs vind ik persoonlijk wel vetter en beter bij de derby passen -ja-
verder zijn er als het goed is ook klemveren voor me wieldoppen/naafkappen onderweg nu alleen de velgen nog laten verbreden -klappen- daarvoor ben ik opzoek naar 4 of 5 originele golf 2 / jetta 2 / de rest waar dat standaard onder zat velgen die 14 inch met al die ronde gaten er in dus als iemand nog wat heeft liggen voor een leuk prijsje hoor ik het graag -thumbsup-

ik heb ook m'n dakrekje maar even gepast staat vrij leuk vind ik zelf alleen inderdaad het fluit en giert brandstof verbruik merk ik niet al te veel van en m'n top is nu 120 dus die moet er binnenkort weer af maar goed het staat wel grappig.




niet de duidelijkste foto maar het enige wat ik op dit moment heb

ik zal binnekort even wat goeie foto's schieten ook van de verlaging en m'n sloper

gegroet

Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #28 Gepost op: ma, 04 mei 2009, 20:53:36 »
 -thumbsup-
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: project [ 88-VG-00 ] derby 1 ls
« Reactie #29 Gepost op: ma, 04 mei 2009, 21:33:21 »
Mooie combi, Kever was toch ook ergens te koop?  -dunno-

Carbs, carbs en nog eens carbs ....  :D
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift