--------------------------------------------------------------------------------
hij rijd weer,
heb de oude keerring eruit gehaald en opgemeten.
Vergeleken met de nieuwe nieuwe keerring was de binnenste rand erg zacht, en de veer was niet goed meer.
dus de nieuwe erin geklopt.
met een lange pijp van 50 cm de keerring erin getikt.
Wat kun je er slecht bij zeg met ingebouwde bak.
uitlaat in de weg, carterpan in de weg, de grond in de weg, zit mezelf in de weg
uiteindelijk na een hoop gerommel en creatief werken zat de keering heelhuids op de plaats.
Toen maar eens de lijmtang gepakt, 4 kineetbouten, en een plaatje hout.
de 4 bouten evenwijdig van elkaar in de flens gedraaid, plaatje hout daarop gelegd,
-Zodat je ruimte hebt met een imbussleutel om de flensbout vast te draaien.
De draaikant van de lijmtang op de linkerkant van de bak, de andere kant op het plaatje hout.
Aandraaien en een beetje wrikken aan de flens, (zodat de keerring niet kapot gedrukt werd )
toen kreeg ik uiteindelijk de het schroefdraad te pakken in de bak
daarna de flens vergrendeld met 2 bouten en een ringsleutel, een imbus 6 dop gepakt en een ratel en daarmee de flens goed strak aangedraaid.
de bak gevuld, even de flens gedraaid, en even koffie gedronken.
daarna gekeken of de flens lekte... en Nee dat deed ie niet
en toen een testritje gedaan van 120 km. even om amsterdam heen.
en t rijd verder goed, schakeld lekker,, koppelt lekker.
vanmorgen even onder de bak gekeken, Geen lekkage
klus geklaard.