de liefde is nu helemaal over!
afgelopen maandag ging ik met mijn auto naar school, ongeveer 30minuutjes rijden..
's ochtends niets aan de hand.. tjaa het stotteren was er wel maar niet zo erg.. Maar op de terugweg was het weer zo'n drama.. dat ik m op de pleinweg (r'dam) heb stilgezet, en mn vader/moeder gebeld en daarbij ook gelijk de anwb.Meneer de anwb was er na anderhalf uur en ondertussen was moeders ook al gearriveerd.
de anwb meneer kreeg ook steeds meer ruzie met de ploo, want hij viel steeds uit..
na even hersengekraak, kwam de beste man tot de conclusie dat mijn gaskleppenhuis heeft gehemeld!
bij deze is de polo op te halen tegen elk aannemelijk bod.. (en reken maar dat ik veel al aannemelijk vind) maarrr, houd wel ff rekening met wat er allemaal nieuw/vervangen is..
- brandstofpomp, brandstoffilter, verdelerkap/rotor, computer, oliefilter, luchtfilter, nieuwe olie, bougies,
hij staat er keurig bij, nouja ik zou m eventjes mogen wassen/poetsen, maar de lak is netjes.. zeker voor een auto die altijd buiten heeft gestaan, de schade aan de achterkant is gerepareerd.
voor meer informatie moeten jullie toch echt mijn papsie maar bellen
die is te bereiken op dit nummer 0616349693 tot 21.00 'savonds!