Even een kleine update van dit polotje omdat er binnekort weer wat dingen gaan gebeuren.
De afgelopen tijd heeft hij dus bij de vw sportmania meeting in Mook gestaan.
En later weer in Cuijk in de kroeg. (foto tijdens het opbouwen)
Nu gaat hij waarschijnlijk nog mee naar VolksDub maar niet als DJ booth. Ook ben ik gevraagd om met de polo + DJ booth bij het VW fest te staan op vrijdag 15 juli. Omdat dit op een vrijdag is en lastig voor mij is is het nog niet zeker of dat door kan gaan.
Nou kwam ik na lange tijd weer eens een stukje van Arjans oude liefde tegen
En gaan we hier dus langzaamaan wat werk van maken. Ik ben aan het kijken voor een passende BBQ.
Ik wilde er 1 zelf maken van RVS maar dit spul is zo duur dat je beter een bestaande kan kopen.
Ik ben dus bij een BBQ zaak wezen praten en misschien kunnen ze er 1 geven twv €270 in ruil voor reclame op de auto. Dan heb ik wel een BBQ van bijna 1m20 lang en dat is wel een mooi formaat. Alleen zou de man maandag terug bellen maar nog niks gehoord. dus of dat nog iets word
Maargoed ondertussen dus zoeken naar BBQ`s en het uitdenken van hoe we de aanhanger gaan bouwen. Ik denk dat mijn ideeen nu wel rieel zijn om te maken dus binnekort zal het kontje er aan moeten geloven en iniedergeval in elkaar gelast worden zodat het een aanhanger is en hij beter verplaatsbaar is.
Nog iets. Misschien gaan we met de auto ook mee doen aan de winter Carbage run 2012. Het lijkt mij erg gaaf om hier aan mee te doen en ik had al een andere polo op het oog maar helaas word het grapje dan erg duur met inschrijving enz. dus gaat het waarschijnlijk deze polo worden.
Nou dat was hij wel weer.. Mocht er iemand verstand hebben van BBQ`s dan hoor ik het graag
. Hoop een goeie en ook echt functionele bbq te kunnen maken.