Ik zal me maar eventjes voorstellen.
naam The_Maxx, geboren te Echt. 19 jaar jong, hoewel, nog een kleine 3 maanden en dan ben ik alweer 20. Natuurlijk niet de oudste hier op het forum.
Lang over mijn rijbewijs gedaan, van 1 oktober 2007 t/m 22 juli 2009, dit door een medische keuring. (beknopt: medische keuring daarna 3x rijtest na eerste examen, daarna op de valreep 2e examen, werd afgebroken, theorie verlopen en opnieuw gehaald en 3e keer examen geslaagd)
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb toch besloten me eens aan te melden.
Ik ben geinteresseert in polotjes omdat ze goedkoop zijn in de belasting en verzekering en daarbij ook nog eens leuk zijn qua extrieur en intrieur.
Leukste vind ik polo 2(f) classic. Vanwege de grotere kofferruimte. Helaas zijn ze niet makkelijk te vinden.
Ik zit nog met heel wat vragen omtrend de aanschaf van een polo, maar die zal ik wel stellen als ik ze op het forum niet heb kunnen vinden. O.a vragen zoals waar ik op moet letten bij de aanschaf enz.
hopelijk vind ik hier de antwoorden op het forum of kunnen jullie mij helpen en dat ik over een tijdje een polotje kan aanschaffen.
groet
Rutger