Auteur Topic: even voorstellen benno nijhof  (gelezen 894 keer)

Offline benno

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
  • benno nijhof
even voorstellen benno nijhof
« Gepost op: ma, 05 okt 2009, 20:51:43 »
hallo allen .
ik ben  benno  nijhof  en ik woon in het oosten van nederland in hengelo ov .

ik ben  sinds kort in het bezit van een polo steiheck uit 1985 .
ben er nog mee bezig en was een 1.0 benzine maar word omgezet naar 1.4 diesel .
heb hiervoor al een donor maar nu blijkt deze een defecte 5 bak te hebben .
donor is een duitse polo coupe uit 94 die er slecht uitzag ,  als donor dus goed genoeg .
zoek nu dus nog een goede 5 bak voor een 94 er diesel .
verder wil ik graag het orginele dashbord gebruiken  maar moet nog kijken of dit wel kan .
dit vooral voor het lampje van het voorgloeien  .
iemand ervaring hiermee .
want de tellers zijn geheel verschillend .
of is het handiger om het gehele dashbord over te zetten .
op het oog lijken de zekeringkasten mij gelijk te zijn .
verder moet ik nog even kijken wat  ik doe met de accubak die is doorgerot .
zijn hier plaatstukken voor ???????????????????????????
en dan nog enkele kleine plekken die bijgewert moeten worden .
maar eerst even zorgen voor een kenteken omdat de 85 er ook een duits kenteken had .
ls er iemand is met tips graag  .
benno

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: even voorstellen benno nijhof
« Reactie #1 Gepost op: ma, 05 okt 2009, 21:03:57 »
Het zou wellicht helpen als je zelf eerst ook eens wat rondsnuffelt, óf bijvoorbeeld de zoekfunctie zou gebruiken?

De Giesel van Jaap was ooit ook een benzine-slurpertje volgens mij, en ontzettend veel mensen hebben reeds een 2F-dashboard in een Polo 2 (of zelfs Polo 1(F)) gezet... -gert-


Oh ja:  -welkom-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Re: even voorstellen benno nijhof
« Reactie #2 Gepost op: di, 06 okt 2009, 01:03:30 »
Ennn...  -foto-

Als ik het goed begrijp moet de toekomstige diesel dus ook nog op nl kenteken gezet worden? Dat is iig een kwestie van invoeren via de douane en rdw. Voor de omzetting naar diesel moet je 'm laten omkeuren bij de rdw, daar weet Jaap in ieder geval alles van, dus lees zijn topic ff door (het zijn maar 99 pagina's  :))
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen