Auteur Topic: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen  (gelezen 12819 keer)

Offline punk3000

  • L86C-0203
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.741
  • Geslacht: Man
  • Martijn Talma
Re: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen
« Reactie #15 Gepost op: ma, 24 sep 2012, 15:30:52 »
Ik heb net een stoel uit elkaar gehaald met hulp van deze how-to, goede foto's en uitleg en het ging allemaal goed.
Nou had ik alleen bij de laatste stap moeite om die dop 10 over die puntjes van de hoofdsteun geleiders te krijgen. heb alleen het zeg maar in 2 stappen gedaan, kreeg het niet voor elkaar om de dop erop te houden om de puntjes verder los te tikken.
Ik heb de dop dus gewoon door het 1e gat heen gestoken, toen had ik ook beter zicht om die puntjes in de dop te krijgen.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen
« Reactie #16 Gepost op: do, 11 jul 2013, 14:19:41 »
Kwam deze PDF nog tegen:

Offline DanteG

  • L86C-0202
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.924
  • Geslacht: Man
  • Dante Gussoni
Re: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen
« Reactie #17 Gepost op: do, 11 jul 2013, 14:27:56 »
-thumbsup-
Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo
Get in, sit down, shut up & hold on

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen
« Reactie #18 Gepost op: zo, 10 nov 2013, 15:00:12 »
Mocht je een zitting van een bijrijdersstoel hebben met goed schuim en reed voorzien van de juiste bekleding:

Alleen de stof rondom loshalen (haakjes, piekeltjes, dopjes), schuim met nog bevestigde bekleding er vanachter naar voren afschuiven en gewoon van voor naar achter op de andere opschuiven. Dus tot en met foto 9 (los.jpg). De laatste foto in post 3  -thumbsup-

Als je de plastic draaipunt kapjes wilt verwijderen:

Even met een drevel de puntjes, van binnen uit, eruit slaan. Dan kun je makkelijk de kroontjes van de kapjes samen duwen en eruit duwen.
De pinnetjes lijken een onderdeel van het kapje maar zijn het NIET. Gewoon losse onderdeeltjes.
Bij bevestigen van het kapje kun je de pinnetjes van buiten naar binnen weer erin tikken als het kapje op zijn plek zit.
« Laatst bewerkt op: zo, 10 nov 2013, 15:06:17 door Steilheck »
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: How to: Stoelbekleding en/of schuim vervangen
« Reactie #19 Gepost op: zo, 10 nov 2013, 16:17:58 »
Weet iemand of over  de polo 2 stoeltjes ook de zwarte polo 1 skai past.
Ik heb namelijk zwarte stoeltjes die wat zijn ingezakt. Ook moet ik t veranderen omdat ik de dwarsbalkjes van een polo 2f heb ingelast op de vleor.  Dat deel waar de stoel in schuift. Bij een polo 1 zit dat andersom. Dus wil zowieso dat aanpassen. Dan is t makkelijker om de bekleding om te ztetten. Het zijn van die lelijke grijze polo 2 stoelen met die gekleurde lijnen erin.

How to is indd prima!!
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.