Auteur Topic: Wie is vwpolo.nl  (gelezen 7600 keer)

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #30 Gepost op: di, 13 mrt 2012, 19:34:12 »
Als hij er nog beter uitziet dan in 2009  -notworthy- -love-
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..

Offline vwpolo.nl

  • L86C-0145
  • Non-Register lid
  • Berichten: 201
  • Geslacht: Man
  • Johan van de Goor
    • www.vwpolo.nl
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #31 Gepost op: di, 13 mrt 2012, 20:41:27 »
zozozo :)

maar uh 45ers op een 1300cc -dunno-

Jammer van de schroefset idd, kan anders proflex oid deze niet updaten :)

Mooie plannen voor een mooie Polo -thumbsup-

proflex  -dunno-

enne 45ers is te doen volgens mijn Duitse vriend is er dan een een vermogen uit te halen rond de 140 pk.... op 45er trottelbody's draaide hij al een 145 pk -thumbsup-

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #32 Gepost op: wo, 14 mrt 2012, 15:01:10 »
deze maken en reviseren schokbrekers -thumbsup-

ik heb op een 1600-2000 vaak 40-ers boven de 2000 vaak groter dan dat, daarom vond ik 1300 met 45-ers wel groot alsook genoemd in je opening van het topic. :)
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #33 Gepost op: wo, 14 mrt 2012, 19:35:09 »
Hoe groot zijn de kleppen die je gaat gebruiken?

Offline Puppy*Power

  • L86C-0221
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.758
  • Geslacht: Man
  • Mathieu Timmermans
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #34 Gepost op: do, 15 mrt 2012, 14:17:51 »
 -welkom-

netjes
Polo 1f 1979
Polo Coupe 1987
Polo Sedan 1987
Caddy 2004

Polo 86(c) Service Brabant 🚙

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #35 Gepost op: do, 15 mrt 2012, 15:07:32 »
Vind 45mm webers inderdaad ook een beetje overdone .
Verder respect voor je plannen  -thumbsup-
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline beertjeg40

  • Non-Register lid
  • Berichten: 19
  • Geslacht: Man
  • mk1 g40
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #36 Gepost op: di, 10 apr 2012, 23:37:00 »
mooie kar!!!
power ohne ende!!!!!!!!

Offline vwpolo.nl

  • L86C-0145
  • Non-Register lid
  • Berichten: 201
  • Geslacht: Man
  • Johan van de Goor
    • www.vwpolo.nl
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #37 Gepost op: vr, 08 mrt 2013, 00:04:35 »
Zo de krukas is weer terug van Van Kronenburg -thumbsup-
Binnenkort gaat de ombouw beginnen..... streefdatum eind mei klaar zodat hij op de VAG Meeting in Asten te bewonderen is....
Over de 45 webers dat gaat lukken.... de setup is er al op berekend -naughty-
Maar eerst dit jaar rijden en dan weer sparen voor nieuwe 45 webers...
De Sorg brug daarvoor licht al klaar -klus-

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #38 Gepost op: vr, 08 mrt 2013, 09:05:45 »
Altijd leuk, een tussensprintje in een project  -thumbsup-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #39 Gepost op: zo, 10 mrt 2013, 00:24:29 »
45ers gaat prima -thumbsup- ......en....... met een grote benzinetank. Dat zuipt kan ik je vertellen. Nokkeas is wel behoorlijk voor op straat!

Sleeptuimelaars hebben normaal een 40er sorg inlaat. Ik ken ze niet in  45.
Waar heb jij die vandaan en wat kosten ze als ik vragen mag. Ik heb er een aangepast inlaat op zitten. Volgens een kennis scheelde het hem ook4pk op de rollen met een lange brug tov een korte.



« Laatst bewerkt op: zo, 10 mrt 2013, 00:26:58 door sprint26 »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline vwpolo.nl

  • L86C-0145
  • Non-Register lid
  • Berichten: 201
  • Geslacht: Man
  • Johan van de Goor
    • www.vwpolo.nl
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #40 Gepost op: zo, 10 mrt 2013, 01:13:43 »
Grotere tank gaat het niet worden...... blijf lekker bij mijn 36 liter tankje... is allemaal weer gewicht
Ik heb de inlaat van een Duitser overgenomen.... waar deze die vandaan heeft geen idee...... diameter is in elk geval groter als mijn 40er...en gelijk aan een andere brug die ik heb waar 45 trotlebodys op hebben gezeten....

Nokkenas is wel behoorlijk voor op straat maar hij komt vaak niet meer buiten voor af en toe naar een meeting te vliegen -naughty-

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #41 Gepost op: zo, 10 mrt 2013, 08:40:11 »
Leuk!

Zijn een beetje dezelfde delen die ik heb....kleppen...nok-as...webers en brug. Wat handig om td weten is dat je een nieuwe golf 16v ontstking op een sleeptuimelaar past en dacht ik 3tientjes nieuw. Bedoel de oude 1,8/2,0 16v. Jij had toch ook een sleep kop?
De grootte van je webers zegt niet alles. Belangrijk is ook je sproeiergebeuren.


Ik geloof een kennis vsnmij heeft venturis uitgedraaid. Die waren al 45....zou hijbij mij ook doen maar hoe dathet beste werkt weet ik ook niet. Dat finetune gebeuren is toch echf voor lui met verstand van zaken...

« Laatst bewerkt op: zo, 10 mrt 2013, 08:44:35 door sprint26 »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline vwpolo.nl

  • L86C-0145
  • Non-Register lid
  • Berichten: 201
  • Geslacht: Man
  • Johan van de Goor
    • www.vwpolo.nl
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #42 Gepost op: ma, 11 mrt 2013, 20:18:21 »
Je moet een ontsteking van een golf 2 16v hebben -thumbsup-

Offline vwpolo.nl

  • L86C-0145
  • Non-Register lid
  • Berichten: 201
  • Geslacht: Man
  • Johan van de Goor
    • www.vwpolo.nl
Re: Wie is vwpolo.nl
« Reactie #43 Gepost op: ma, 24 aug 2015, 23:36:58 »
In de tussentijd is er niet veel gebeurd wat betreft de motor.
Er zijn alleen maar onderdelen bij gekomen.

Vorig jaar bij Salzmann een brug wezen halen op de terugweg van de Wortersee.
Een schroefset van KW variant 2 ligt ook klaar.

En om Sjon een plezier te doen zitten er nieuwe originele achterlichten met rechts een engelse.
Ook een gril erin met een rood randje en zwart vw logo en een gt logo alles nieuw.

Dit jaar er 2 meetings mee gedaan de Polo Meeting waar ik de 2e prijs in ontvangst mocht nemen en onze eigen VAG Meeting.
In de tussentijd heb ik er een nieuwe trailer en een Tiguan voor gekocht.

Dus met dat in het achterhoofd ben ik op zoek naar 4 nieuwe ATS classic 7J.
Hier komen dan Semi slicks op voor de looks.

Er komt nog een striping op van een 1f GT.
Verder zoek ik nog de zwarte folie van de b stijl, achterklep en achter de nummerplaat.
Mocht iemand nog de striping van de zijkant weten te liggen hoor ik dat ook graag.

Kortom plannen wijzigen steeds.