Auteur Topic: Project [ PZ-81-RJ ] Polo 2 Coupe C  (gelezen 86292 keer)

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Turbo
« Reactie #60 Gepost op: zo, 14 mrt 2004, 22:37:49 »
Dit zijn twee grote  -dunno-
Dubbel Turboloch -uitlachen-
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Turbo
« Reactie #61 Gepost op: zo, 14 mrt 2004, 23:00:45 »
Goed zo Douwe:

Pak liever een kleine en een grote..

Daaag! turbo gat (nuja, een beetje minder)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Turbo
« Reactie #62 Gepost op: ma, 15 mrt 2004, 00:23:20 »
vvvvvvvVVVVVVVV PFIEUW!

:)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Turbo
« Reactie #63 Gepost op: ma, 15 mrt 2004, 19:30:32 »
Hoe dan ook: enkele turbo gaat waarschijnlijk ook al hard zat.

Ziet eruit als VR6 Bi-turbo.. -ja-

Ik doelde op de turbo van Marcel...... -dj-
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Turbo
« Reactie #64 Gepost op: ma, 15 mrt 2004, 19:41:28 »
Blok past al moeilijk in een polo laat staan de turbo's en spagettie!!

Midden motor??
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [ PZ-81-RJ ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #65 Gepost op: do, 15 apr 2004, 19:15:23 »
Wellicht dat Marcel 't nu een beetje druk heeft met Tim,.. maar hier in iedergeval ff de laatste foto's :-)

kop is klaar:
inlaatpoorten lichtjes bewerkt en weer 'factory' ruw gestraald
uitlaatpoorten maximaal geflowed. (omgekeerde wereld, maar de Turbo blaast te lucht toch wel naar binnen..

in de kop is 'verbrandingsruimte' gecreeerd door tot op de klepzetel te frezen.

En dan met een 4 mm dikke koppakking en uitgedraaide zuigers.. kom je tot een leuke compressie verhouding.. (1 op 8?)
« Laatst bewerkt op: vr, 29 feb 2008, 07:56:08 door Jaap »
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #66 Gepost op: do, 15 apr 2004, 19:15:58 »
foto 2: mooi gestraalde inlaatpoorten
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #67 Gepost op: do, 15 apr 2004, 19:16:36 »
foto 3: U wilt uw compressie verlagen?

dat kan..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #68 Gepost op: zo, 18 apr 2004, 10:15:19 »
wacht maar tot het geheel loopt  -hitit-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #69 Gepost op: zo, 18 apr 2004, 10:58:08 »
-wanker-  -naughty-  -naughty-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #70 Gepost op: zo, 18 apr 2004, 20:02:45 »
neem geen carb. brandstof systeem,want dan ben je na een jaar afstellen pas klaar (ik kan het weten)  Veel succes !!!
als je nog slangen zoek voor olie toevoer afvoer en turbo slangen ik heb er nog een baar liggen (ook nog wat bij serge) -klus-



" I see smoke on the left side "

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #71 Gepost op: zo, 18 apr 2004, 20:05:34 »
o ja vraag als je de zuigers afdraait heb je toch geen dikkere kop pakking nodig, en ook de turbodruk houd een gewone koppakking ook wel !!???
" I see smoke on the left side "

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #72 Gepost op: zo, 18 apr 2004, 21:02:31 »
Citaat
ja vraag als je de zuigers afdraait heb je toch geen dikkere kop pakking nodig, en ook de turbodruk houd een gewone koppakking ook wel !!?


Ik gebruik die dikke koppakking en de uitgefreeste kop omdat bij een 1600 de zuigers afdraaien niet genoeg is.
Aangezien de 1600 standaard een kop heeft met compressieruimte. -klus-

Ik wil toch wel met een beetje behoorlijke turbodruk kunnen rijden -naughty- , zonder meltdown -sturen-
Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #73 Gepost op: di, 11 mei 2004, 08:39:13 »
Polo zonder dikke bumpers,...


Hell, zonder bumpers!!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [PZ-81-RJ] Polo 2 Coupe C
« Reactie #74 Gepost op: di, 11 mei 2004, 08:40:18 »
Hakken en zagen, zagen en hakken,.
hopla d'r uit:

Daar moet ie komen..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken