Auteur Topic: Wie is Remko91  (gelezen 976 keer)

Offline remko91

  • Non-Register lid
  • Berichten: 50
  • Geslacht: Man
  • 1989 Steilheck 1.3 NZ
Wie is Remko91
« Gepost op: zo, 17 jan 2010, 23:29:34 »
Hallo, ik ben Remko, 18 jaar, en kom uit Nootdorp.

Ik ben al langer lid van het forum, en vandaag naar mijn eerste meeting (waarna ik er achter kwam mij nog niet te hebben voorgesteld!)

Het begon voor mij zo'n maand of 8 geleden, een paar dagen na het ophalen van m'n rijbewijs met deze polo:

1.3 40Kw, 5 bak




Niet heel lang daarna werd de polo een monster-truck op 15" bbs


Dit liep aan binnen de wielkasten bij hobbels, waardoor ik had geruild met een vriend voor zijn steelies:



en daarna kwam het verlagingssetje :D






Zo heeft de polo het zo'n 5 maanden uit gehouden tot ik in de verleiding van snelheid kwam.
 
Dat heeft uiteindelijk geleidt tot de verkoop van dit hele nette polootje  -boehoe- , en de aankoop van de minder nette polo g40 hieronder   -naughty- :






 
Bij aankoop zaten er zowel voor als achter heldere lampen in, dus die heb ik onmiddelijk vervangen door standaard exemplaren. Verder worden de spiegels, grill en interieur nog vervangen voor originele onderdelen.

De grill en spiegels heb ik vandaag op de meeting kunnen kopen, het interieur haal ik binnenkort op de sloop.

Verder hoop nog veel te hebben aan het forum bij het klussen aan m'n g40! -klus-

Gr, Remko

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Wie is Remko91
« Reactie #1 Gepost op: zo, 17 jan 2010, 23:31:08 »
 -welkom-

Heb hem vandaag zien staan. Gaaf bakje -thumbsup-
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Remko91
« Reactie #2 Gepost op: zo, 17 jan 2010, 23:32:17 »
 -welkom-

Aha had je nog gespot toen je weg ging ;) maar klinkt/loopt ie nou zo beroerd of -dunno- ik en nog een paar vonden m niet echt fris klinken en we vroegen ons eerst ook af of t nou een G40 was of niet.....

Verder leuk ding zo om te zien wel!

Offline remko91

  • Non-Register lid
  • Berichten: 50
  • Geslacht: Man
  • 1989 Steilheck 1.3 NZ
Re: Wie is Remko91
« Reactie #3 Gepost op: zo, 17 jan 2010, 23:35:38 »
Hij klinkt inderdaad niet best!  De uitlaat is namelijk lek, dat gorgelende geluid is dan ook bijna het enige wat je hoort. Ook de zit er een lek in de carterslang (?) en is de handremkabel gaar. Dit word van de week gefixt! -klus-
Ik heb de auto pas sinds vrijdag dus vandaar dat ie nog niet helemaal op-en-top is, maar dat was voor mij geen excuus om niet te komen :P

« Laatst bewerkt op: zo, 17 jan 2010, 23:37:12 door remko91 »

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Remko91
« Reactie #4 Gepost op: ma, 18 jan 2010, 07:14:20 »
 -thumbsup-

Offline Woutzor

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
  • Wouter Barelds
Re: Wie is Remko91
« Reactie #5 Gepost op: ma, 18 jan 2010, 23:10:31 »
 -welkom- Remko!

We hebben met elkaar gesproken bij de Wintermeet. Ik kijk al uit naar de veranderingen die je gaat doen aan de G40 (Spiegels, interieur, chrome sierprul verwijderen e.d.).

Goed dat je die foto van de witte polo heb geplaatst met 60/40 Weitec set. Ik denk toch dat ik voor een 40/40 set ga net als bij je G40.
Koni zit er nu onder toch? Weet je ook precies welke? Alvast bedankt  -thumbsup-
Golf II GTI '84 || Golf II GT4 '87 || Audi Coupe GT '85 || Polo 2f GT [R.I.P]

Offline remko91

  • Non-Register lid
  • Berichten: 50
  • Geslacht: Man
  • 1989 Steilheck 1.3 NZ
Re: Wie is Remko91
« Reactie #6 Gepost op: ma, 18 jan 2010, 23:15:03 »
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er nu onder zit. -dunno- In ieder geval Koni. Ik zal van de week is kijken als hij op de brug staat!  -klus- Zelf vond ik 60/40 of 60/60 wel de mooiste stand die goed rijdbaar is :)

gr, Remko

Offline c@briodriver

  • Non-Register lid
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Man
  • marcel
Re: Wie is Remko91
« Reactie #7 Gepost op: ma, 18 jan 2010, 23:50:37 »
nice pictures van die g40  :)