Auteur Topic: G-lader polo 2  (gelezen 513 keer)

Offline WickyTheViking

  • Non-Register lid
  • Berichten: 296
  • Geslacht: Man
  • Taco D.
G-lader polo 2
« Gepost op: ma, 05 apr 2010, 19:37:09 »
ff n vraagje ik ben dit weekend lekekr aan knutselen geweest met als resultaat :  bling bling witte motor ruimte ... fris blauw gespoten onderblok en bak enz enz enz

nu heb ik die G40 motor weer op zn plekkie kom nu met het volgende "probleem" ik kan net geen haakse bocht onder op de lader krijgen, omdat die uitgang vd lader vrij dicht op de frontbalk. zo als ik het bekijk is het een los deel ...die pijp naar beneden . DE VRAAG: er is ook n polo 2 G40 af fabriek geweest had die een andere pijp ?  of word het creabea met een tig toestelletje?

nu ik toch aan t zeuren ben ... de originele polo 2 G40 had ook een aan gepaste frontplaat..iemand n idee of die losse plaat los te leveren is ?
iemand nog een lader slang liggen ? tussen kleppendeksel en lader ? nog iemand belang bij een kale G40 koets? met kenteken ?

groete (misschien tot 11 april @ grunn, mits da polo t weer doet ) -klus-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: G-lader polo 2
« Reactie #1 Gepost op: ma, 05 apr 2010, 19:51:05 »
BEN GEEN KENNER WAT BETREFT DE G40 (TE NIEUW VOOR MIJ)

(caps uit, sorry)

Maar zo'n front zul je volgens mij zelf moeten maken. Geleverd wordt het sowieso niet meer.
De g-lader van een typ 2 was bij mijn weten ook anders.
Volgens mij had er hier nog iemand een te koop.

De zoekfunctie moet je trouwens een end brengen.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: G-lader polo 2
« Reactie #2 Gepost op: di, 06 apr 2010, 00:31:36 »
Polo 2 G40-lader heeft een kortere uitlaatbocht.


Losse frontplaat voor een 2-G40 zal lastg worden, je kunt het proberen bij vw-classic-parts.de
Ik zou het front gewoon verbouwen zoals Jaap dat gedaan heeft, zie dit topic: klik

Offline WickyTheViking

  • Non-Register lid
  • Berichten: 296
  • Geslacht: Man
  • Taco D.
Re: G-lader polo 2
« Reactie #3 Gepost op: di, 06 apr 2010, 23:57:51 »
dankje dennis  -thumbsup-

helaas heb ik een verkeerde volgorde gehad  heb dus eerst blok en motorruimte gespoten...en er dan achterkomen dat het niet helemaal passen gaat  ghe ghe ghe (eeej k ben ook maar monteur  -klus-)

maar goed vanavond ff met n sloot koffie me zelf opgesloten met da poloow :D

met als resultaat ....... n heel maf pijpje bedacht ..welke in morgen ga fabriceren

word vervolgd dus  -klus-