updeet
kopje wat verder gaan schoonmaken, en geprobeert een klepveerlichter te maken van een stuk pijp... Niet helemaal geslaagd.
Ik krijg de boel wel compleet naar beneden geduwd, maar hij schiet ondertussen in de rand, waardoor ie schuin naar beneje gaat. Is de buis van een te grote diameter, of wat doe ik fout?
Tevens heb ik nog eens even goed naar de kabelboom gekeken. 1 stekker vind ik nog steeds niet en ik vraag me af waarom. Want hij hoort erop te zitten bij een nz.
Ik weet dat een 2f met nz wel gewoon die stekker op de kabelboom heeft zitten en een golf2 met nz (daar komt deze kabel vandaan)
Gaat om de kabelboom van de injectoren, deze heeft een 4polige stekker, die ik niet terugvind in de kabelboom.
Er is blijkbaar verschil tussen oud (2) en nieuw (2f) nz En de golf is weer anders (ronde bobine, wel 4 polige stekker enz.)
Is er een mogelijkheid om de kabelboom om te bouwen zodat deze stekker er wel opkan. of is het beter om gewoon een andere kabelboom danwel een andere injectorkabelboom te zoeken?
Vind het sowieso vreemd dat ie er niet op zit.
Wel heb ik vergeleken met het spruitstuk dat van het blokje kwam waar deze kabelboom vandaan komt: 2 polige stekker en enkel de 4 injectorenstekkers. ik heb 5 stekkers + die 4 polige op het spruitstuk zitten. Injectierail verschilt dus.
Dus ik moet op zoek naar een 2 injectierail? Zou de ecu dan nog wel werken bij deze setup, omdat de golf en polo 2 ecu ook van elkaar verschillen intern.