Even een update, met Valentijnsdag ben ik een beetje creatief geweest en de groene polo van het vriendinnetje een beetje versiert. Ze had een slaapdienst op d'r werk en dus kon ik haar helaas geen ontbijtje geven ofzo. Dan maar anders verrassen dus! Ik heb een '93-'94 stuur opgesnort via Noordam om vervolgens het clipje wat erop zit te spuiten (naar idee van Ghopmeister, ooit eens hem zien doen dacht ik). Zo gezegd zo gedaan, nou niet helemaal. Het clipje is in de kleur van de wagen gezet en vervolgens met een witte verfstif B <3 D erop gezet (fyi Benjamin <3 Daniëlle). Toen het eindelijk af was de auto ingesprongen en vanuit Nootdorp richting Rotterdam Zuid gegaan. Daar om 23.00 ongeveer de wagen ingegaan met de reserve sleutel en het stuur omgewisseld. Dikke pret natuurlijk, nog wat chocola d'r bij gelegd en een lieve brief natuurlijk
. Volgende morgen had ik naar vol verbazing aan de telefoon. Missie geslaagd
.
Als eerste het stuurtje uit elkaar, even goed schoongemaakt. Kwam een bagger van af, niet normaal. Moet ik denk ik ook maar eens met m'n eigen stuur gaan doen.
In elkaar, het clipje is eerst geschuurd, daarna 3x met lak overspoten en telkens laten drogen. Zo was het erg mooi.
Het ziet er uiteindelijk wel leuk uit, ik was er niet super tevreden over eigenlijk. De witte verf van de stift ging mengen met de groene lak. Mooi kak dus. Misschien dat ik het nog eens over ga doen dus. Maar het meisje is er erg blij mee en dat is het belangrijkste!