Auteur Topic: Motorfiets-carburateurs  (gelezen 136838 keer)

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #855 Gepost op: wo, 20 jan 2016, 22:04:50 »
EMP gebruikt de bekende Hardipomp.
Auto is een daily, toch EMP?
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #856 Gepost op: do, 21 jan 2016, 08:04:24 »
volume stroom wel groot genoeg om de vlotterkamers te vullen ?
en hoe oud is de bezine ?
Ha Serge, dank voor het meedenken  -thumbsup-
volume stroom zou goed moeten zijn. ik gebruik een hardipomp,
de benzine is vers (eergisteren)

EMP gebruikt de bekende Hardipomp.
Auto is een daily, toch EMP?
2x  -ja-  -thumbsup-

Maar het probleem is gevonden  -naughty-
het is wederom de ontsteking  gister heb ik het velleman kitje weer omzeild en de ontsteking via de puntjes laten lopen en dan houd hij niet in.
ik ga opzoek naar een 2 ontsteking's huizen sleep en hydro en daar ga ik een hallgever onstekking van maken zoals de tut van Serge  -klus-

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #857 Gepost op: do, 21 jan 2016, 12:03:16 »
Velleman kitje de boosdoener?
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #858 Gepost op: do, 21 jan 2016, 12:03:49 »
Velleman kitje de boosdoener?
zoals het er nu uitziet wel  -thumbsup-

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #859 Gepost op: do, 21 jan 2016, 12:04:19 »
Kan die jouw toerentallen niet aan?  :)

Volgens mij heb ik nog wel een paar  overgebleven hallgever dingetjes liggen.
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #860 Gepost op: do, 21 jan 2016, 12:22:12 »
schijnbaar hahaha  -naughty-

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #861 Gepost op: wo, 03 feb 2016, 15:20:43 »
Ik ga een spruitstuk laten lassen, maar is er een bepaalde manier voor het pijpje van de rembekrachtiger? Kan deze er haaks op staan of moet hij omhoog of juist omlaag wijzen. En de dikte van het pijpje?

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #862 Gepost op: do, 04 feb 2016, 07:59:16 »
Ik ga een spruitstuk laten lassen, maar is er een bepaalde manier voor het pijpje van de rembekrachtiger? Kan deze er haaks op staan of moet hij omhoog of juist omlaag wijzen. En de dikte van het pijpje?
volgens mij maakt de stand van het pijpje niet uit.
ik heb volgens mij rond 12 gebruikt.

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #863 Gepost op: do, 04 feb 2016, 08:16:08 »
Dank emp, dan ga ik zo de carbs en voetplaat wegbrengen.

Offline nappertje

  • L86C-0212
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Henri Nap
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #864 Gepost op: do, 04 feb 2016, 08:17:54 »
Zo plaatsen dat het buisje niet voor het gat van een bout zit

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #865 Gepost op: do, 04 feb 2016, 08:20:08 »
Logisch, dank!

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #866 Gepost op: do, 04 feb 2016, 08:25:38 »
dat idd wel een goeie hahaha  :)

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #867 Gepost op: ma, 15 feb 2016, 11:40:28 »
Loop al een tijd met het idee om mfc op mn 1.6 AEE te gaan maken.

Nu kan ik 2 sets 38mm cbr900rr setjes kopen van 96-97 model voor +- 7 tientjes per set. Spruitstuk wil ik zelf gaan lassen dus das t probleem niet.

Nu is mijn vraag wat zijn de punten waarop ik moet letten/maken wil ik dit werkend krijgen op mijn AEE. Heb de zoekfunctie algebruikt maar vind een hoop info maar weet niet zo goed wat bruikbaar is en wat niet.

- Choke kabel heb ik nog liggen van mijn oude diesel dus die kan ik al gebruiken.
- spruitstuk en runners wil ik zo kort mogelijk maken zonder overgangen uiteraard.
- wil met open filters gaan rijden dus airbox kan naderhand gemaakt worden.

Wat moet ik aanpassen van de huidige sitiatie tov als het nieuwe spul er dadelijk op komt?

Offline nappertje

  • L86C-0212
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Henri Nap
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #868 Gepost op: ma, 15 feb 2016, 12:57:20 »
Brandstoftoevoer zie ik er nog niet tussen staan.
aansluiting voor de rembekrachtiger niet vergeten.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Motorfiets-carburateurs
« Reactie #869 Gepost op: di, 16 feb 2016, 13:45:14 »
Aanpassen gaskabel
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift