er is al een heuze Garrett GT2052 turbo onderweg met de postbode
Ik moet toegeven, dat heeft die gekke fries netjes bekeken.
Product Description
140-230hp capability
Displacement range: 1.4L to 2.0L
Internally wastegated. Includes wastegate actuator
Compressor Specs
-0.51 A/R compressor housing 2.12" inlet 1.96" outlet
-52-trim compressor wheel 1.48/2.05 37.6mm inducer (727264-1)
-48-trim compressor wheel 1.42/2.05 36.1mm inducer (727264-3)
Turbine Specs
-0.50 A/R turbine housing internally wastegated, 4-bolt inlet
-47.0mm 72-trim GT20 turbine wheel
CHRA Specs
-Oil-cooled bearing housing
-Dry bearing housing (non-water cooled)
Part Numbers
727264-1 - Complete Turbo 0.50 A/R turbine, 52-trim, 37.6mm compressor
727264-3 - Complete Turbo 0.50 A/R turbine, 48-trim, 36.1mm compressor
Hij zegt dat hij met een standaard g40 ecu, een schrik g40 as en iets van 0.6 bar druk wil gaan rijden.
Om het heel te houden, iets met een daily driver enzo.
Handen omhoog voor iedereen die denkt dat hij die turbo druk de eerste avond al een keer opvoert naar 2 ofzo en er iets boem zegt??
Maar voor nu heeft hij het voordeel van de twijfel