Auteur Topic: Aef blok in polo 2  (gelezen 5580 keer)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Aef blok in polo 2
« Reactie #15 Gepost op: za, 02 apr 2005, 17:00:37 »
3-pitter... Wat is daar mis mee?
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Aef blok in polo 2
« Reactie #16 Gepost op: za, 02 apr 2005, 17:33:14 »
Oke, oke, I rest my case... -down-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Aef blok in polo 2
« Reactie #17 Gepost op: za, 02 apr 2005, 17:42:43 »
bouw ik liever een v8 in de kofferbak.
ach een 1045 is net zo zuinig als die verkte diesels. -wanker-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Aef blok in polo 2
« Reactie #18 Gepost op: za, 02 apr 2005, 18:15:26 »
wat er mis is met een 3 pitter???

wat denk je van het geluid!!!!!!
het toch niet helemaal optimale trillingvrijje loop van de motor (daarvor mist hij of 1 cilinder of de andere 3)
etcetcetc

en daarmee dus het goedkoop over komen van

greez maikel

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Aef blok in polo 2
« Reactie #19 Gepost op: za, 02 apr 2005, 21:02:36 »
3 cilinders ?

2 is genoeg hoor -nana-

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Aef blok in polo 2
« Reactie #20 Gepost op: za, 02 apr 2005, 21:26:12 »
Das pas echt een Short Block   -uitlachen-

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Aef blok in polo 2
« Reactie #21 Gepost op: zo, 03 apr 2005, 12:20:18 »
kentekenkeuring? bij apk ga je op jr snuit, je kentekenpapieren kloppen niet! okee, klein detail... -uitlachen-
trotse mama!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Aef blok in polo 2
« Reactie #22 Gepost op: zo, 03 apr 2005, 12:43:58 »
tdi 1.2 of 1.4
past in een polo 2 met de motorsteun van de fox(de nieuwe fox wel te verstaan) met 085 bak
dus rdw keuring van een euro of 200 en klappen met je diesel (mits je al een diesel op kenteken had)
of je verbouwd de w1 diesel naar td



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Aef blok in polo 2
« Reactie #23 Gepost op: zo, 03 apr 2005, 22:11:02 »
1W of MN diesel.




maar effe een pagina terug: wieluitslag hoeft niet tot 0 gereduceerd: zit een 085 bak aan..

Maar inderdaad; blok is te breed, dus aan de distributie kant moet je toch rare hak-capriolen gaan uithalen om t passend te krijgen: Nein Danke!

Was ook te mooi om waar te wezen: nog niet 1 duitser gezien die t gedaan had/heeft dus ach.

Trouwens: an-sich niet zo'n slecht plan: groot blok voorover kantelen: ligt t gewicht nog steeds beter verdeeld dan achterover..

ABU'tjes liggen gelukkig ook voor 't oprapen tegenwoordig....
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Aef blok in polo 2
« Reactie #24 Gepost op: zo, 03 apr 2005, 23:17:37 »
kentekenkeuring? bij apk ga je op jr snuit, je kentekenpapieren kloppen niet! okee, klein detail... -uitlachen-

Hmmmz, beetje moderne auto ( met grooote motori ) sluit gewoon ff paar cilinders af als er weinig pk's benodigd zijn...... dus zal ik er toch zeker ook wel een paar af mogen zagen ? Zie 't verschil eigenlijk niet :D

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Aef blok in polo 2
« Reactie #25 Gepost op: ma, 04 apr 2005, 00:22:45 »
tja, of je nu een 1.3 in je orri 1045 legt, dan kloppen je papieren officieel ook al niet meer -dj-

ken ook mensen die een vr6 in een origineel zijnde 1600 golf 3 hebben. Hij komt wel door de keuring! Krijg je een ongeval en wordt er technisch onderzoek gedaan -boehoe- , dan ben je niet blij. Ik zou het risico niet nemen!
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Aef blok in polo 2
« Reactie #26 Gepost op: ma, 04 apr 2005, 00:43:36 »
Zolang je binnen de gestelde marges blijft valt dat toch wel mee?
Trouwens.....9 van de tien keer dat ik een polo in de verzekering deed, stond desbetreffende uitvoering niet eens in de "database"  -wanker-

...das wel weer leuk als je nog geen 27 bent en erachter komt dat een Scirocco 16v GTX (KR blok=139pk) bij unigarant NIET op de zwarte lijst staat... -uitlachen-
Was dus geen cent duurder in de verzekering dan m'n steilheck GL  -uitlachen-  -uitlachen-




Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Aef blok in polo 2
« Reactie #27 Gepost op: ma, 04 apr 2005, 08:20:37 »
Maar bij de APK keuring word het aantal cylinders toch echt wel gecontroleerd.. (zou moeten in iedergeval)..

een 1600 blok (4 cylinder) op webers in een Polo die officieel als 1.0 29kw op kenteken staat, komt dus WEL door de APK keuring,

een 1.3 diesel 4 cylinder, omgebouwd naar 1.4 3 cylinder dus NIET..

en de verhalen van omgebouwde VR6'en die wel door de APK komen: Ik ken ook een vriend, met een zwager z'n zus...
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Aef blok in polo 2
« Reactie #28 Gepost op: ma, 04 apr 2005, 09:33:06 »
Ik ken er een die met een Polo met 125 pk ook gewoon door de keuring kwam. En die ken ik heeeeel goed!
Maar inderdaad, je moet geen brokken maken. Wat mij er steeds meer aan doet denken om toch maar s naar de RDW te gaan.
Maar ja, Michiel kwam op 2000 euro aan keuringen :(
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Aef blok in polo 2
« Reactie #29 Gepost op: ma, 04 apr 2005, 09:48:44 »
Ben ik ff blij dat bij Polo 1's geen motorgegevens op het kenteken staan -love-