Auteur Topic: Project [ HG-XD-24 ] Polo 2f G40 Genesis  (gelezen 43793 keer)

Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #30 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 15:27:49 »
Wat ik me nog wel afvraag en ik weet niet of jullie dat weten: Ik heb een testrapport van de testbank erbij zitten met 116,9 pk vermogen maximaal. Is er dan niks aan gedaan en hebben die dingen meer vermogen dan op papier of heeft dit een andere reden misschien?
Toevallig een uitdraai van een bedrijf uit Gorredijk? Freddy Cane ofzo heet t geloof ik. Die uitdraai heb ik laten maken vlak nadat ik m gekocht had en was nog van vóór de lader-revisie.
En zit het K&N vervangingsfilter er ook nog altijd in?  :)

Edit: Gok erop dat dit dezeflde uitdraai is:
  :D

HIER vind je nog wat foto's van toen ik de G40 had.  ;)
« Laatst bewerkt op: ma, 15 dec 2008, 15:30:37 door Skooty »

Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #31 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 15:30:47 »
Toevallig een uitdraai van een bedrijf uit Gorredijk? Freddy Cane ofzo heet t geloof ik. Die uitdraai heb ik laten maken vlak nadat ik m gekocht had en was nog van vóór de lader-revisie.
En zit het K&N vervangingsfilter er ook nog altijd in?  :)
Ja er zit nog steeds een K&N inlegfilter in. Wel een nieuwe trouwens hehe. Freddy Cane kan wel kloppen ja. Niet verkeerd vóór de revisie ;-)

*EDIT* Ja dat is hem haha!
*EDIT* Leuk die foto's thanks!
« Laatst bewerkt op: ma, 15 dec 2008, 15:32:30 door uuldriks_g40 »
Yamaha YZF-R6 :D

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #32 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 15:41:20 »
zo'n forumsletje is toch wel handig  :D :D

De rest moet maar kijken hoe die een beetje 'verleden' bij mekaar schraapt.

Henk voelt zich inmiddels helemaal thuis volgens mij.
Al 3 pagina's aan commentaar  -thumbsup-


Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #33 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 15:46:07 »
Nou inderdaad ja, was er eerst niet zo zeker van of dit wel het geschikte forum was om te posten maar blijkbaar toch wel -) top!
Yamaha YZF-R6 :D

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #34 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 15:51:23 »
*kuch* klein beetje tegengas: de info die ik heb gepost
heb ik van 't andere polo-forum (vwpolo.nl)
Kan er ook niks aan doen dat beide ex-eigenaren momenteel
een type 86 hebben gekocht en dus hier veel actiever geworden zijn -ja-

Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #35 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 16:07:24 »
Vroeg me al af waar je die wijsheid weg had Sjon.  -nana-

Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #36 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 16:10:33 »
Ik heb trouwens nog een vraagje (twee zie ik nu):

Als ik mijn auto koud start na een nacht stilstaan dan start hij direct alleen loopt hij wat laag in toeren de eerste minuut (800 ongeveer)
Verder maakt er een onderdeel een redelijk hard geluid wat heel snel weg is. Het is net een sirene op een lage frequentie eigenlijk. Waarschijnlijk een pomp o.i.d maar kan het zelf niet plaatsen. Hebben jullie suggesties over wat het kan zijn?
Yamaha YZF-R6 :D

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #37 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 16:55:10 »
Dat laag in de toeren lopen heeft hij altijd gedaan, ook bij mij.. Als je een keer een beetje gas geeft is het ook weg.. right??

Ik heb wel eens begrepen van iemand dat hij er ook last van had tot hij een andere chip plaatste, met wel de standaard poully..

Maar 3 jaar geleden overgespoten lijkt me stug.. Ik ben eens aan het tellen, maar tis nog geen 3 jaar geleden dat ik hem verkocht heb.. En ik heb toen der tijd de motorkap + spatborden ivm schade en dat stukje dorpel laten doen + alles stootlijsten.. En als er nu alweer 2 roestplekjes aan zitten betwijfel ik het spuit verhaal..

Als je goed kijkt kan je misschien de genesis striping nog zien met een bepaalde licht inval..

Maar al met al tof dat hij weer boven water is!! Ook wel handige info, op de lader staat een nummer gegrafeerd, dit nummer komt overeen met het nummer wat arno aka polo3 in zijn administratie heeft staan.. Hij kan je dan precies vertellen wat wanneer gebeurt is.. Ik meen me iets van 007 0f 009 te herinneren, ik was in iedergeval een van de eerste klanten...

@ roelg: Dat is fineline tape, die kan je halen bij een hobby/modelbouw winkel.. Is alleen niet goedkoop, ik dacht dat ik iets van 3euro heb betaald voor 10 meter ofzo.. 


Edti: Als je meer foto's wilt?? Ik heb namelijk van die foto's die jij plaatste ook nog een reeksje.. Daar behoort eigenlijk copyright op te zitten :P :D
« Laatst bewerkt op: ma, 15 dec 2008, 16:57:21 door mark2fpolo »

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #38 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 16:57:44 »
Citaat
@ roelg: Dat is fineline tape, die kan je halen bij een hobby/modelbouw winkel.. Is alleen niet goedkoop, ik dacht dat ik iets van 3euro heb betaald voor 10 meter ofzo.

dat noemt ie duur  -gert- 3 hele euro's  :D

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #39 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 17:28:09 »
in vergelijking met normale afplaktape vind ik het vrij prijzig idd.. 10 meter is niet echt veel

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #40 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 17:29:23 »
in vergelijking met normale afplaktape vind ik het vrij prijzig idd.. 10 meter is niet echt veel

haha snap t wel hoor  ;) als t nou 30,- oid was haha

Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #41 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 18:33:15 »
Dat laag in de toeren lopen heeft hij altijd gedaan, ook bij mij.. Als je een keer een beetje gas geeft is het ook weg.. right??

Ik heb wel eens begrepen van iemand dat hij er ook last van had tot hij een andere chip plaatste, met wel de standaard poully..

Maar 3 jaar geleden overgespoten lijkt me stug.. Ik ben eens aan het tellen, maar tis nog geen 3 jaar geleden dat ik hem verkocht heb.. En ik heb toen der tijd de motorkap + spatborden ivm schade en dat stukje dorpel laten doen + alles stootlijsten.. En als er nu alweer 2 roestplekjes aan zitten betwijfel ik het spuit verhaal..

Als je goed kijkt kan je misschien de genesis striping nog zien met een bepaalde licht inval..

Maar al met al tof dat hij weer boven water is!! Ook wel handige info, op de lader staat een nummer gegrafeerd, dit nummer komt overeen met het nummer wat arno aka polo3 in zijn administratie heeft staan.. Hij kan je dan precies vertellen wat wanneer gebeurt is.. Ik meen me iets van 007 0f 009 te herinneren, ik was in iedergeval een van de eerste klanten...

@ roelg: Dat is fineline tape, die kan je halen bij een hobby/modelbouw winkel.. Is alleen niet goedkoop, ik dacht dat ik iets van 3euro heb betaald voor 10 meter ofzo.. 


Edti: Als je meer foto's wilt?? Ik heb namelijk van die foto's die jij plaatste ook nog een reeksje.. Daar behoort eigenlijk copyright op te zitten :P :D
Ja even een peopje gas en het word beter, is ook maar eventjes. Hij draait verder keurig. Wat betreft de foto's, ja die wil ik wel, altijd leuk :D je kan me ze wel mailen op henk-uuldriks et hotmail punt kom als je wilt.
Wat betreft het spuiten, ik heb geen idee dan of dat klopt. Hij zit wel erg strak in de lak vind ik. Roestplekje in die geleider aan de rand van het dak achterop en een beetje oppervlakkige roest in de accubak (als verwacht.)
Die plekjes ga ik binnekort laten bijwerken. Heb voor de rest de bekleding eruit gehad omdat hij water lekte (deurrubbers vervangen deed de truc). Bodem e.d. ziet er ook erg netjes uit, niks aan te vinden.

De bodem is wel eens getectyleerd zag ik op de brug. Kortom een nette auto maar dat mag ook wel. Heb er wel wat meer voor betaald maar dat is hij zeker waard.
« Laatst bewerkt op: ma, 15 dec 2008, 19:40:06 door uuldriks_g40 »
Yamaha YZF-R6 :D

Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #42 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 22:24:13 »
Ik heb de zijkant voor het rechter achterwiel en de motorkap goed bekeken maar ik kan niks van vroegere schade zien zitten.
Yamaha YZF-R6 :D

Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #43 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 22:34:15 »
En als je boven de achterste wielkasten kijkt? Daar was toen ik hem had heel licht kleurverschil te zien van waar origineel de "Genesis" stickers zitten. Die had de eigenaar voor mij er namelijk afgehaald...  -gert- Je kon als t ware nog net de instrumentjes en letters onderscheiden.
(of had jij dat deel ook bij laten spuiten Mark?)

Offline uuldriks_g40

  • EX-G40 Genesis nu YZF-R6
  • Non-Register lid
  • Berichten: 454
  • Geslacht: Man
  • Henk Uuldriks
Re: Wie is Uuldriks_G40
« Reactie #44 Gepost op: ma, 15 dec 2008, 22:35:09 »
Niet dat mij tot nu toe is opgevallen. Zal morgen in het licht nog eens kijken.
Yamaha YZF-R6 :D