Het laswerk viel mij 80 procent mee, dit heb ik tot nu toe vervangen:
kriksteun LV
spatbordrandjes RA+LA
raamkozijn voor (gedeelte)
Voorscherm onder+ binnenkant
Deuren binnen onder
Bodem voor bestuurdersstoel
binnenschermen voor (gedeelte)
Dorpels achter
Achterscherm achter kentekenplaat
Motorkapbalkje binnenkant
Voorspatborden (vervangen)
Tunnel voor versnellingspook
(uitlaat)
(vulhals)
Hij had veel vliegroest maar was slechts op weinig plekken doorgeroest. Alle roestplekken heb ik gepoederstraalt.
De goede staat van de bodem verbaasde mij zelfs: Ik had de bodem ontdaan van 10KG friese polderklei en er zat slechts 1 gat in. Voor de rest nog niet eens vliegroest.
In het bovenste deel van het schutbord zat ook een flink gat. Deze heb ik dicht geknooit met glasvezelmatjes. Straks als de motor er uit gaat maak ik daar wel een mooi stukje voor. Mijn eerste doel is de carroserie er weer nieuw uit te laten zien.