Auteur Topic: Kokerbalken open of niet?  (gelezen 673 keer)

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kokerbalken open of niet?
« Gepost op: za, 01 mei 2004, 11:04:32 »
hallo allemaal,ik ben weer met de polo 2 gt g40 bezig,,en nu is er voor laswerk geweest en dus alle tectiel eronder weg, nu wil ik dit weer herstellen en de delen die gekit moeten worden kitten,MAAR nu zit ik met een vraag, aan de onderkant zitten wat gaten,lijkt wel of ie daar ooit in de fabriek aan heeft gehangen ofzo om eraan te werken,deze zitten naast de kokers bij het voorwiel, net onder de deur.maar moeten deze dichtgekit zijn en dan tectileren,of moet dat open voor ventilatie ofzoiets?En de knipperlichten willen niet aan de gang, het parkeerlicht werkt wel,en de alarmlichten ook,maar voor linksaf of rechtsaf doen ze niks, wat kan dat zijn?Ook wil het achteruitrijlicht niet meer,weet iemand welke kleuren in de draadboom of stekkers dit zijn?Alvast bedankt.Hierbij ook wat foto's van de wagen, let niet op de wielen die eronder zitten want deze zijn verschillend van grootte, vooral achter,het is maar tijdelijk zodat ie rolbaar is.

polo gt g40 1polo gt g40 2polo gt g40 3polo gt g40 4polo gt g40 5
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
Kokerbalken open of niet?
« Reactie #1 Gepost op: za, 01 mei 2004, 18:49:08 »
daar horen rubberen dopjes op, deze zijn ervoor om, wanneer dat nodig is, de dorpels van binnen in de holle ruimte-was te kunnen zetten.

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kokerbalken open of niet?
« Reactie #2 Gepost op: za, 01 mei 2004, 18:52:16 »
ok, dus het zou geen kwaad kunnen als ik t nu afdek,of blijft er dan juist vocht in zitten? want heb alles nu schoongekrabt en met speciale grijze kit ingesmeerd maar de gaten open gelasten,kan er ook niet in smeren dus dacht ik tectiel erin spuiten,maar dan kan t nog van binnenuit roesten,dus doe ze maar dicht denk ik dan is t hopelijk goed...tenzij iemand wat anders weet???
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kokerbalken open of niet?
« Reactie #3 Gepost op: zo, 09 mei 2004, 13:47:34 »
hmz,ik bedoel dus eigenlijk niet die gaten in de auto,want die zijn wel voor hars erin te kunnen spuiten,maar echt aan de onderkant,heb ze open gelaten en echt goed vol gespoten met tectiel tot t er echt uitdruppelde...
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!