Auteur Topic: polo probleem  (gelezen 676 keer)

Offline shellshock83

  • Non-Register lid
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
  • Banned by the USE
polo probleem
« Gepost op: wo, 13 sep 2006, 21:35:46 »
hoi
mijn polo heeft een beetje lat van spetter spetter spuug bleh knal geluiden als hij stationair draait
ikheb een pot met 2 slangen rechtsvoor al vervangen die was naar zijn -boehoe- maar nu is het al iets beter geworden maar nog niet om over naar huis te schrijven of terwijl fuckerdekut
 -gert- groetjes

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
polo probleem
« Reactie #1 Gepost op: wo, 13 sep 2006, 22:10:18 »



Als je weer nuchter bent:

- Bouwjaar, model, motortype vermelden
- Recentelijke wijzigingen vermelden
- Crack bestellen
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
polo probleem
« Reactie #2 Gepost op: wo, 13 sep 2006, 23:16:58 »
Hmmzz...

Wil niet graag de schoolmeester uithangen, maar graag wat zinvollere topics plaatsen aub.

Anders ben ik voorstander van klikkerdeklik: weg met die handel...

Dit gaat namelijk ook al nergens over.




Offline shellshock83

  • Non-Register lid
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
  • Banned by the USE
polo probleem
« Reactie #3 Gepost op: do, 14 sep 2006, 07:35:24 »
hoi
het gaat om een polo 2f 1.0

van december 92

niets is gewijzigd
gewoon standaard
maar er zat een pot rechtsvoorin onder motorkap
met 2 slangen eraan die was kapot die pot ik weet niet waar hij voor diende maar ik heb hem vervangen
groetjes martijn

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
polo probleem
« Reactie #4 Gepost op: do, 14 sep 2006, 10:07:50 »
Zitten de slangen weer op de juiste manier aangesloten?

Die pot is waarschijnlijk het actief-kool-filter. Dat doet iets met de ontluchting van de brandstoftank (zo zoemt dat door m'n hoofd: Sjon weet er meer van), en als je de pot verwijderd of niet goed aansluit, dan trekt de tank vacuum, en krijgt de motor nog maar met moeite benzine uit de tank gezogen..

Vooral als dat het enige is dat je recentelijk hebt vervangen, zou ik daar de fout zoeken. Controleer alles wat je los hebt gehad: Ook de andere vacuumslangen. pruttelen en knallen klinkt mij als een ontstekingsprobleem in de oren,. maar misschien is wordt het mengsel gewoon slecht bereid.

Back to your benches!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken