Ik zoek het nog verder uit. Eerst maar eens vergelijken met een reserve-kachel. Weet niet meer precies of dit diegene was die erin zat? En of dat kabeltje dus als uiteinde een spiraal heeft (wat dus over nr.20 zou kunnen).
In ieder geval moet die nr.20 toch ook ergens aan vast dus de logica zelve zou je zeggen, toch?!
I.vm. de kilometer-teller
versus (APK)keuring. Dat is niet gelukt! Zou straf zijn moest het wel lukken; alhoewel: moest ik de Polo laten keuren als oldtimer, dàn zou het wel kunnen. Ik wil hem echter voor dagelijks gebruik inschrijven, dan kan het dus niet.
Enkel de defecte kilometer-teller heeft geen geldig keuringsbewijs opgeleverd. De rest is wel in orde! Dus toch ook wel goed nieuws. Ik had me er al aan verwacht. Nu dus het probleem oplossen van de
kilometer-teller. Andere optie is het in zijn geheel te veranderen. Ik heb nl. een attest meegekregen, waarmee ik officiële goedkeuring kan krijgen voor het wisselen van de km-teller. Maar dan moet daarvan natuurlijk zowel de km-teller àls de snelheidsmeter het doen.
Anders heeft het
weinig geen zin.
Alles eens rustig bekijken, vergelijken, proberen, informeren en beslissen.