Auteur Topic: Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe  (gelezen 145285 keer)

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #150 Gepost op: za, 27 nov 2004, 21:02:31 »
volgens mij hebbem de polo's die door serge onderhanden zijn geweest er last van. -naughty-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #151 Gepost op: za, 27 nov 2004, 21:20:34 »
Bah elektronica......
Fuck tractioncontrol, doet dan maar een sper-dif.

Wielspin al gevoeld vandaag ja, maar dat komt grotendeels omdat ik nog moet wennen aan 't gaspedaal.
Tis meer een aan-uit schakelaar geworden......... -naughty-
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #152 Gepost op: za, 27 nov 2004, 23:02:01 »
Discolamp-afstel-weetikhet-dinges
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #153 Gepost op: za, 27 nov 2004, 23:07:01 »
CO waarden = apk proof.
Enigste puntje waar ze over moeilijk over kunnen doen is kat.
Coupe is af-fabriek geleverd met kat, dus ook op kenteken.
Kat-verplichting is begin 1993, coupe is van 1992, dus opzouten met die kat.
Maar ik weet inmiddels wel een garage die niet zo moeilijk doet.
Co is goed, dat is in mijn ogen belangrijker.
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #154 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 09:58:31 »
Discolamp-afstel-weetikhet-dinges

hand held ontstekings afstelkast ,waarmee ook digifant injectie eventueel af te lezen is (puls tijdstip en puls in mili sec)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #155 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 10:28:38 »
netjes -naughty-
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #156 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 10:31:14 »
co is 0,14%
mag dus max 0,3 zijn aangezien de auto origineel met kat is uitgerust
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #157 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 12:48:07 »
goed bezig sjon!!!
Ziet er al indrukwekkend uit als je t blokje alleen al ziet liggen in t vooronder -wanker-
Hoop m snel weer eens te zien!!!
Sperdif kun je volgens mij kopen via www.dutchpowertrading.nl  maar weet niet of hun daar duur mee zijn....
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #158 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 14:32:11 »
geef nog wel ff de exacte maten door voor  de vervanger van de ontluchtings slang in je radiateur slang .(die in die andere gaat niet goed komen , is kort cirquit )was iets van 34 of 32 mm

Doet ik van de week ff doorgeven.
Vandaag eerst maar es een sinterklaas-suprise maken.
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #159 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 16:52:22 »
Ziet er goed uit Sjon, laatste keer dat ik 'm zag kwam er alleen maar veel lucht en af en toe een knal uit de uitlaat !!   -thumbsup-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #160 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 17:10:33 »
Ziet er goed uit Sjon, laatste keer dat ik 'm zag kwam er alleen maar veel lucht en af en toe een knal uit de uitlaat !!   -thumbsup-

Vonk, benzine en lucht had ie wel ja
Alleen de bougieskabels zaten toch verkeerd.
Volgorde was wel goed, maar cilinder 1 zat op een andere plek.
Komt omdat er een niet-origineel ontsteking opgemaakt is, kleinigheidje hou je altijd.
Maar ja: doordat de startmotor overleden was, was 't zo moeilijk zoeken.
Ben blij dat ie 't nu doet. -love-
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #161 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 18:27:55 »
hier even een hele lange antwoord van mij!!!
gaat over het voeren van kat en co metingen mag het dan voor eens en altijd duidelijk zijn!!!!!!!!!
veel lees plezier (komt uit apk boek)

groeten maikel


APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring aanvulling 9 versie 12-2003
25
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
1. Personenauto's met een verbrandingsmotor
moeten zijn voorzien van een uitlaatsysteem dat
over de gehele lengte gasdicht is, met
uitzondering van de afwateringsgaatjes.
Visuele en auditieve controle, terwijl de
personenauto zich met draaiende motor boven een
inspectieput of op een hefinrichting bevindt.
2. Het uitlaatsysteem moet deugdelijk zijn
bevestigd.
Visuele controle, terwijl de personenauto zich
boven een inspectieput of op een hefinrichting
bevindt.
3. Personenauto's moeten blijven behoren tot een
goedgekeurd type als bedoeld in artikel 2 van het
Besluit typekeuring motorrijtuigen
luchtverontreiniging (Stb. 1990, 393). Aan deze
eis wordt niet getoetst tijdens de periodieke
keuring ten behoeve van de afgifte van een
keuringsrapport.
-
4. Personenauto's moeten blijven behoren tot een
goedgekeurd type als bedoeld in artikel 2 van het
Besluit geluidsproductie motorvoertuigen (Stb.
1981, 741). Aan deze eis wordt niet getoetst
tijdens de periodieke keuring ten behoeve van de
afgifte van een keuringsrapport.
-
5. Personenauto's mogen in de nabijheid van de
uitmonding van het uitlaatsysteem geen hoger
geluidsniveau produceren dan de waarde die
voor het voertuig is vermeld in het
kentekenregister, vermeerderd met 2 dB(A). Het
geluidsniveau van de uitlaat wordt vastgesteld op
een door Onze Minister en Onze Minister van
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en
Milieubeheer tezamen aangegeven wijze. Aan
deze eis wordt niet getoetst tijdens de periodieke
keuring ten behoeve van de afgifte van een
keuringsrapport.
-
6. De uitlaatgassen van personenauto's met een
verbrandingsmotor met elektrische ontsteking
mogen bij stationair toerental en op
bedrijfstemperatuur zijnde motor:
a. niet meer dan 4,5% vol koolmonoxide
bevatten indien het voertuig in gebruik is
genomen na 31 december 1973 doch voor 1
oktober 1986;
b. niet meer dan 3,5% vol koolmonoxide
bevatten indien het voertuig in gebruik is
genomen na 30 september 1986 doch voor 1
juli 2002;
c. niet meer dan 1,5% vol koolmonoxide
bevatten indien het voertuig in gebruik is
genomen na 31 december 1973 doch voor 1
juli 2002 en het voertuig blijkens een
aantekening op het voor het voertuig
afgegeven kentekenbewijs wordt gevoed door
een al dan niet tot vloeistof verdicht gas;
1. Controle op de hier genoemde gehaltes is niet
noodzakelijk indien een controle op grond van
artikel 5.2.11, zevende of achtste lid, van het
Voertuigreglement heeft plaatsgevonden.
2. De controle geschiedt door meting aan een
stilstaande personenauto met een
koolmonoxidemeter die ten minste gedurende
de door de fabrikant van de
koolmonoxidemeter opgegeven opwarmtijd
onder elektrische spanning heeft gestaan.
3. Bij de meting moet de omgevingstemperatuur
hoger zijn dan 0 °C. Vóór elke meting wordt
het nulpunt van de koolmonoxidemeter
gecontroleerd en zo nodig bijgesteld.
4. Vóór elke meting wordt gecontroleerd of:
a. de motor met stationair toerental draait en
op bedrijfstemperatuur is, en
b. de carterontluchting op het voertuig is
aangesloten.
APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring aanvulling 9 versie 12-2003
26
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
d. niet meer dan 0,5% vol koolmonoxide
bevatten indien het voertuig in gebruik is
genomen na 31 december 1985 doch voor 1
juli 2002 en het voertuig is uitgerust met een
brandstofdoseringssysteem dat de
mengverhouding van lucht en brandstof
voortdurend aanpast aan het zuurstofgehalte
van de uitlaatgassen.
e. niet meer dan 0,3% vol koolmonoxide
bevatten indien het voertuig in gebruik is
genomen na 30 juni 2002.
5. Vóór elke meting wordt gecontroleerd of het
monsternamesysteem in goede staat verkeert,
waarbij in het bijzonder moet worden gelet op
beschadigingen van de monsternameslang en
de sonde.
6. De sonde wordt ten minste 0,30 m in de
uitmonding van het uitlaatsysteem ingebracht.
De eindwaarde van een meting wordt
gelijkgesteld met de waarde die na 30
seconden is bereikt.
7. Indien het uitlaatsysteem meer dan één
uitmonding heeft, beperkt de meting zich tot
één uitmonding.
8. Indien de personenauto is uitgerust met meer
dan één brandstofsysteem, hoeft de controle
alleen te worden uitgevoerd wanneer de motor
wordt gevoed met de hoofdbrandstof zoals
deze is vermeld op het kentekenbewijs.
Toelichting:
Bij het vaststellen van het CO-gehalte mag het tweede
cijfer achter de komma buiten beschouwing worden
gelaten.
7. De afstelling van het stationaire mengsel van
personenauto's met een verbrandingsmotor met
elektrische ontsteking die in gebruik zijn
genomen na 31 december 1979, met uitzondering
van personenauto's die zijn uitgerust met een
brandstofdoseringssysteem dat de
mengverhouding van lucht en brandstof
voortdurend aanpast aan het zuurstofgehalte van
de uitlaatgassen, dient zodanig te zijn dat een
door Onze Minister voor het desbetreffende type
motorrijtuig aangewezen gehalte aan
koolmonoxide van de uitlaatgassen, uitgedrukt in
% vol, bij het bij die aanwijzing aangegeven
stationaire toerental, niet wordt overschreden. Bij
de meting van het gehalte koolmonoxide moeten
de eventueel aangewezen bijzondere
meetvoorschriften in acht worden genomen.
Deze eis wordt alleen getoetst tijdens de
periodieke keuring ten behoeve van de afgifte
van een keuringsrapport en bij elke keuring ten
behoeve van de afgifte of teruggave van een
kentekenbewijs.
1. De wijze van keuren bij de punten 2 tot en met
7 bij het zesde lid is van toepassing.
2. Het stationaire toerental moet liggen tussen de
voor het desbetreffende type personenauto in
het boekwerk 'APK-milieukeuringseisen'
aangegeven waarden. Dit wordt gecontroleerd
met behulp van een toerenteller.
Zo nodig wordt het toerental afgesteld alvorens
met de meting wordt begonnen.
Na de meting wordt, indien nodig, het toerental
weer op de oorspronkelijke waarde teruggebracht.
Toelichting:
Bij het vaststellen van het CO-gehalte mag het tweede
cijfer achter de komma buiten beschouwing worden
gelaten.
APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring aanvulling 9 versie 12-2003
27
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
8. De in het zevende lid bedoelde controle van de
afstelling van het stationaire mengsel vindt bij
personenauto's die worden gevoed door een al
dan niet tot vloeistof verdicht gas en die in
gebruik zijn genomen:
a. na 31 december 1993, of
b. na 31 december 1990 doch vóór 1 januari
1994, indien aan de typeaanduiding op het
voor het voertuig afgegeven kentekenbewijs
de aanduiding S6, K6, S9, K9, U9, N9, E2 of
N2 is toegevoegd,
plaats aan de hand van de afstel- en
controlegegevens, vermeld op het op het voertuig
aangebrachte symbool, bedoeld in artikel 3a,
tweede lid, van het Besluit typekeuring
motorrijtuigen luchtverontreiniging, dan wel aan
de hand van de gegevens vermeld in het
kentekenregister.
Als uit het kentekenbewijs blijkt dat de
personenauto is voorzien van een G3-gassysteem
zoals bedoeld in artikel 3, tweede lid, van de
Regeling keuringsvoorschriften motorrijtuigen
luchtverontreiniging, is het hierboven genoemde
symbool niet vereist.
Toelichting
Onder het symbool wordt de LPG-sticker verstaan.
1. De wijze van keuren bij de punten 2 tot en met
7 bij het zesde lid is van toepassing.
2. Het stationaire toerental moet, indien een minimum-
en maximumwaarde op de sticker is
aangegeven, tussen de aangegeven waarden
liggen. Indien slechts één toerental op de
sticker is aangegeven, mag het stationair toerental
ten hoogste 50 omwentelingen per minuut
van deze waarde afwijken. Dit wordt
gecontroleerd met behulp van een toerenteller.
Zo nodig wordt het toerental afgesteld alvorens
met de meting wordt begonnen. Na de
meting wordt, indien nodig, het toerental weer
op de oorspronkelijke waarde teruggebracht.
3. Het CO-gehalte moet, indien een minimumen
maximum CO-waarde op de sticker is
aangegeven, tussen de aangegeven waarden
liggen. Indien slechts één CO-waarde op de
sticker is aangegeven, mag deze waarde niet
worden overschreden.
4. Indien geen sticker aanwezig is, is de waarde,
genoemd onder c van het zesde lid van
toepassing. Als de personenauto in dit geval is
voorzien van een brandstofdoseringssysteem
dat de mengverhouding van lucht en brandstof
voortdurend aanpast aan het zuurstofgehalte in
de uitlaatgassen, geldt de waarde genoemd
onder d van het zesde lid.
Toelichting
Bij het vaststellen van het CO-gehalte mag het tweede
cijfer achter de komma buiten beschouwing worden
gelaten.
CO-tabel
Personenauto's in gebruik genomen na:
Personenauto's in gebruik genomen na:
31-12-73 31-12-79 31-12-85 30-9-86 31-12-90 31-12-93 30-6-2002
benzine niet lambda-geregeld
brandstofsysteem
max. CO-% volgens milieukeuringseisenboek
of, indien
voertuig in boek ontbreekt: 4,5%
max. CO-% volgens milieukeuringseisenboek
of, indien voertuig
in boek ontbreekt: 3,5%
max 0,3%
lambda-geregeld
brandstofsysteem
max. 4,5 % max. 0,5 % max 0,3%
zonder
milieucode
niet lambdageregelde
installatie
milieucode:
S6, S9, K6,
K9, N2 of
N9
max. 1,5 %
Zie sticker, indien
geen sticker: 1,5 %
max 0,3%
LPG of
ander
verdicht
gas
milieucode:
U9 of E2
Lambdageregelde
LPGinstallatie
verplicht
lambdageregelde
installatie
zonder
milieucode
max. 0,5 %
milieucode:
U9 of E2
g
e
e
n
e
i
s
Zie sticker, indien
geen sticker: 0,5 %
max 0,3%
APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring aanvulling 9 versie 12-2003
28
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
9. Van personenauto's die in gebruik zijn genomen
na 31 december 1992 met een verbrandingsmotor
met elektrische ontsteking welke overeenkomstig
het twaalfde lid moeten zijn voorzien van een
emissiebestrijdingssysteem dat bestaat uit een
katalysator en een lambdasonde, met inbegrip
van personenauto's die worden gevoed door een
al dan niet tot vloeistof verdicht gas, dient het
emissiebestrijdingssysteem goed te werken. De
goede werking ervan wordt beoordeeld aan de
hand van het gehalte koolmonoxide van de
uitlaatgassen, alsmede aan de hand van de op
grond van de samenstelling van de uitlaatgassen
berekende lucht-brandstofverhouding
(lambdawaarde). Deze beoordeling vindt plaats
op een door Onze Minister en Onze Minister van
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en
Milieubeheer tezamen aangegeven wijze.
1. De controle geschiedt door meting aan een
stilstaande personenauto met een
uitlaatgastester met lambda-bepaling die ten
minste gedurende de door de fabrikant van de
uitlaatgastester opgegeven opwarmtijd onder
elektrische spanning heeft gestaan.
2. Vóór elke meting wordt gecontroleerd of het
monsternamesysteem in goede staat verkeert,
waarbij in het bijzonder moet worden gelet op
beschadigingen van de monsternameslang en
de sonde.
3. De sonde wordt op de wijze zoals beschreven
in de handleiding van de desbetreffende
uitlaatgastester in de uitmonding van het
uitlaatsysteem ingebracht. Eventuele
aanwijzingen in de handleiding met betrekking
tot de te gebruiken sonde moeten worden
gevolgd.
4. Indien het uitlaatsysteem meer dan één
uitmonding heeft, beperkt de meting zich tot
één uitmonding.
5. Indien de personenauto is uitgerust met meer
dan één brandstofsysteem, hoeft de controle
alleen te worden uitgevoerd wanneer de motor
wordt gevoed met de hoofdbrandstof zoals
deze is vermeld op het kentekenbewijs.
6. Het verhoogd toerental moet worden
gecontroleerd met behulp van een toerenteller.
Eventuele aanwijzingen in de handleiding
moeten worden gevolgd.
7. De meting geschiedt op de wijze zoals bepaald
in artikel 2.3.10 blz. 12 en 13) van de Regeling
permanente eisen.
Toelichting
Bij het vaststellen van het CO-gehalte mag het tweede
cijfer achter de komma buiten beschouwing worden
gelaten.
Overzicht Viergasmeting
Personenauto in gebruik genomen na:
31-12-92 31-12-95 31-12-97
benzine Meten indien U9 of E2 of katalysator en sonde fabrieksmatig aanwezig Altijd meten
LPG Meten indien G3
APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring aanvulling 9 versie 12-2003
29
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
10. De uitlaatgassen van personenauto's met een
verbrandingsmotor met elektrische ontsteking
mogen niet meer dan een door Onze Minister en
Onze Minister van Volkshuisvesting,
Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer tezamen
aangegeven gehalte koolwaterstoffen bevatten,
waarbij de eventueel aangewezen bijzondere
meetvoorschriften in acht worden genomen. Het
toegestane gehalte kan verschillend zijn
afhankelijk van de datum van ingebruikneming
van het voertuig en van de daarop toegepaste
uitlaatgasnabehandelingstechniek.
Op deze eis wordt tot nader order niet getoetst.
11. De uitlaatgassen van personenauto's met een
verbrandingsmotor met compressieontsteking die
in gebruik zijn genomen na 31 december 1979
mogen niet meer dan een door Onze Minister en
Onze Minister van Volkshuisvesting,
Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer tezamen
aangegeven hoeveelheid roet bevatten, waarbij
de eventueel aangewezen bijzondere
meetvoorschriften in acht worden genomen.
1. De controle geschiedt door meting aan een
stilstaande personenauto met een roetmeter die
ten minste gedurende de door de fabrikant van
de roetmeter opgegeven opwarmtijd onder
elektrische spanning heeft gestaan.
2. Vóór elke meting wordt gecontroleerd of het
monsternamesysteem en de desbetreffende
verbindingskabels in goede staat verkeren,
waarbij in het bijzonder moet worden gelet op
beschadigingen.
3. De sonde wordt op de wijze zoals beschreven
in de handleiding van de desbetreffende
roetmeter in de uitmonding van het
uitlaatsysteem ingebracht. Eventuele
aanwijzingen in de handleiding met betrekking
tot de te gebruiken sonde moeten worden
gevolgd.
4. Indien het uitlaatsysteem meer dan één
uitmonding heeft, beperkt de meting zich tot
één uitmonding.
5. De motorolietemperatuur wordt gemeten met
behulp van een temperatuuropnemer welke op
de wijze zoals beschreven in de handleiding
van de desbetreffende roetmeter in de motor
wordt ingebracht.
Eventuele aanwijzingen in de handleiding met
betrekking tot de te gebruiken
temperatuuropnemer moeten worden gevolgd.
De temperatuuropnemer behoeft niet te
worden ingebracht indien duidelijk is dat de
motorolie op de vereiste temperatuur is.
6. Het stationair toerental en afregeltoerental
moeten worden gecontroleerd met behulp van
een toerenteller.
Zo nodig wordt het stationair toerental
afgesteld alvorens met de meting wordt
begonnen. Eventuele aanwijzingen in de
handleiding moeten worden gevolgd.
APK Keuringseisen
5.2 Personenauto's Motor
Keuringseisen Wijze van keuren
Artikel 5.2.11 – geluid en milieu
7. De meting geschiedt op de wijze zoals bepaald
in de artikelen 2.3.11 en 2.3.12 (blz. 14 t/m 15)
van de Regeling permanente eisen.
Toelichting
Met beleid gas terugnemen nadat de motor op het
afregeltoerental heeft gedraaid.
12. Bij personenauto's met een verbrandingsmotor
met elektrische ontsteking die in gebruik zijn
genomen na 31 december 1992 en die zijn
voorzien van een emissiebestrijdingssysteem,
moeten de door Onze Minister aangegeven
onderdelen van dit systeem aanwezig zijn.
Visuele controle, waarbij het bepaalde in artikel
2.3.9 (blz. 11) van de Regeling permanente eisen
van toepassing is.

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #162 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 20:28:47 »
1. Wat probeer je duidelijk te maken? Liever met je eigen woorden aub.

2. Die tekst is niet te lezen, helemaal uit z'n verband getrokken.
Het gedeelte met die Co waarden zal ooit wel iets van kolommen geweest zijn, gok ik

3. Kom met je neus uit de boeken, Maikel: welkom in de echte wereld.
Ik ga ervan uit dat ze niet zo moelijk doen over mijn ontbrekende kat,
ligt er maar net aan welke apk-station/garage je gaat.
Ben een tijdje terug met me classic bij een eenmansbedrijfje geweest,
kerel heeft wel een zwak voor hobbyisten als ik.



Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #163 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 21:26:20 »
hier even een hele lange antwoord van mij!!!
gaat over het voeren van kat en co metingen mag het dan voor eens en altijd duidelijk zijn!!!!!!!!!
veel lees plezier (komt uit apk boek)

groeten maikel


APK Keuringseisen

....2.3.9 (blz. 11) van de Regeling permanente eisen
van toepassing is.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaap

kort gezegd  auto's tot 93 mogen de kat weg ,mits u9 en aan co wordt voldaan .k6 moet kat (omhulsel )aan wezig zijn en aan co worden voldaan .
auto's na en vanaf 93 moeten aan 4 gastest voldoen en katomhulsel moet aan wezig zijn

dit is wat dit blaartrekkend verhaal uit een boek samenvat .
theorie smijterij is leuk ,zolang je geen praktijk kennis bevat ,is het eerder lucht en de zogenaamde klepel waar je mee gooit.



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Project [ FL-HL-33 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #164 Gepost op: zo, 28 nov 2004, 22:02:09 »
.............is het eerder lucht .................

-uitlachen- Meer lucht = sneller -naughty-
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)