Op veler verzoek heb ik hier alvast maar een project topic aan gemaakt
heb sinds afgelopen zaterdag (09-11-2006) een '86er polo c steilheck (pointer) gekocht en ben 2e eigenaar De polo heeft nog maar 71000 km gelopen en er is jaarlijks maar 3500/4000 km mee gereden ik geloofde 't eerst ook niet maar aan de keuringsrapporten is t te zien die ik er bij heb! Inmiddels zijn er al de nodige dingen verandert aan t polotje dus hier maar even wat foto's
2 weken na aankoop al 60mm verlaagd en een dakrek met houten ski's gekocht voor de polo:
Nieuwe witte logo's achterzijde:
Polijst project
14'' Pirelli's:
ook maar even een setje van 5 ATS Classics (6j ET30) gekocht van vw-edje:
Kunstof naafdeksels van de 14'' pirelli's ombouwen naar rvs exemplaren:
Die uiteraard ook gepolijst worden
:
Helaas is het orginele motorblok stuk gelopen bij 82.000km en dus moest er maar een ander in met 125.000km op de klok weer aan de
dus
'T oude blokje eruit:
De drek bende onder de motorkap toen t blok eruit was:
Op de brug bij een kennis van me die meteen even mee geholpen heeft andere verlaginsset te monteren omdat alles toch al los was ivm motorswap
Motorruimte weer mooi schoon gemaakt:
Het 125.000km MH motortje:
Close upje van de houten ski's en Union 76 antenne ball:
Achterzijde polo:
Voorzijde polo:
Met de mistlampen ( die er nu niet meer op zitten overigens)
Detail 100.000km schildje van VW voor in de grille:
Hier al gemonteerd op de grille:
Oldschool/Cult stickers:
Orgineel hoofdsteun loos polo interieurtje opgescharreld:
Eindelijk de naafdeksels voor de 14'' pirelli's klaar!
Op de foto gezet tijdens de meeting van Hoogeveen Racing Scene:
Weer een oldschool item erbij:
ATS Classics (6j ET30) gemonteerd:
En zo moeten de 14'' pirelli's uiteindelijk worden
En dat staat ongeveer zo onder een steilheck:
Intussen heb ik ook niet echt stil gezeten en is er het volgende alweer gebeurt aan de polo:
Na dik 300,- onkosten..... :shock: is gelukkig t motorblokje weer helemaal in orde nadat ik er achter kwam dat een olieringetje in de koppakking (als je voor de auto staat linksvoor) stuk was En de polo dus daarom erg veel olie lekte
Maar meteen de volgende dag t blokje uitelkaar gehaald en de meteen de olie maar vervangen net als de klephoedjes, Nokkenas keerring, Kleppendeksel pakking, klepstoters, kleppen, bougies + kabels, luchtfilter, spruitstukpakking in/uitlaatzijde, oliefilter + olie, verdelerkap + rotor, stroomverdeler, v snaar, accu en de dynamo ja ik weet t het polovirus heeft me goed te pakken :head:
De auto intussen ook weer ff voor de apk gehad afgekeurd op een scheurtje in de midden demper Kreeg als compliment mee van de apk keurmeester dat ie nog nooit zo'n keiharde polo had mee gemaakt :rock:
En heb ik een nieuwe voorbumper met chrome bies gekocht en al gemonteerd hiervan nog geen foto's helaas.....