Zojuist (onder voorbehoud) nog een polo steilheck GT gekocht
Bekende van me kwam langs met een maat van m om te kijken of ik daar nog niet belang bij had. Dus ik met hun mee kijken en zo in t schemer/donker een heule nette met een paar kleine gebruikers plekjes der op. Na wat kijk en voel werk met een zaklamp aan de onderzijde etc kwam ik der achter dat de tank nog aardig nieuw was en de dorpel bij de vulhals verdomt netjes was
toen ik de accubak bekeek viel mij de bek open..... nagenoeg geen roest
Zodra ik m heb dashbordkasje er ff uit vissen had al ff gevoelt met wat gemartel en zoals t leek idd bijna geen roest! Alleen t motortje (NZ) liep wel maar sloeg nog wel eens af der was m verteld dat de injectoren gereinigt moesten worden
Dus de kap open om ff te kijken en toen viel mij een klein (vacuum
) slangetje op wat boven op t luchtfilter bovenop de inlaat zat dat die afgedopt was met een schroefje zou dat de oorzaak kunnen wezen?
Volgende week ophalen aangezien hij nog niet meteen zonder auto kon. dan zal ik m eerst ff schorsen aangezien ik t motor euvel eerst wil maken en ik mijn eigen ook nog heb
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming POLO GT 40KW U9
Vervaldatum APK Info 18-08-2010
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting stationwagen
Kleur(en) ROOD (LY3D)
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1272 cm3
Vermogen 40 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 732 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig 1.170 kg
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 366 kg
- geremd 650 kg
Datum eerste toelating 07-06-1989
Datum aanvang laatste tenaamstelling 18-01-2010
Datum eerste afgifte Nederland 07-06-1989