Wat zonde zeg
. Maarja wat je zal terug krijgen weet je natuurlijk niet. Roel heeft vorig jaar zo`n zelfde soort geval mee gemaakt.
1 tip. Maak hem netjes schoon voordat er een expert bij komt. Zo zien ze dat je er nauw aan bent en het polotje netjes behandelt word. Voor deze mannen betekent zo`n polo niks en is het in hun ogen ook niks waard. Als ze zien dat het om een liefhebber gaat zijn ze vaak wat schappelijker. Zo krijg ik toen voor mijn 405 van 250euro 1250euro terug alleen omdat ik hem netjes schoon had gemaakt en hij dacht dat ik er erg zuinig op was.
Als je hem over laat spuiten dan is van rood naar wit wel een flink verschil. Alles kan natuurlijk maar dan moet ook de hele binnekant gedaan worden wil je het netjes doen.
Zo als ik wil bij mijn 1f is niet iets makkelijker omdat dat al een lichte kleur is. dus een randje wat tussen de rubbers door net wel net niet zichtbaar is valt dan minder op. Als de auto ooit rood is geweest vallen dat soort dingen sneller op. Je moet dan denken dat de kofferbak en alles mee gepakt moet worden.
Als je hem rood houd dan spuit je alleen de buitenkant over, en net iets ander tintje rood zal ook niet opvallen. Of je hem rood, zwart geel, paars of wit spuit maakt ook niet uit qua kosten het gaat er alleen om of het een uni kleur of metalic kleur is.
Mijn polo is metalic en wit komt dan in mijn geval goedkoper uit.
Succes Geert