Inmiddels de garage ontruimt, werkbank verplaatst en alles weggepleurt wat niet van mij was
En zoals bekend met de typ86 polo's, achter elk verwijderd paneel zit een dag extra-gratiesj laswerk.
Motivatie om verder te gaan met lassen is even ver te zoeken, dus ben maarvast begonnen met het ''nieuwe'' blokje.
Tot nu toe vooral zitten poetsen en meten de laatste dagen.
Gister een lading staal gehaald en vandaag nog even bezig geweest flenzen te maken voor het uitlaatspruitstuk.
Ook even snel een beetje gepoetst laatst, en stiekem is het best wel een leuk kleurtje.
Ook liep ik nog tegen dit probleem aan:
Hoofdremcilinder zit een cm of anderhalf a 2 van de verdelerkap af, en heeft aparte reservoirs voor LV/RA en RV/LA. Is dit standaard?
Ik ben namelijk bang dat het in de knel komt met de verdelerkap van het G40 blok, die kop zit als het goed is net even wat rechter op het onderblok dan bij een blok met mechanische stoters.
Oh, en heb een schroefset pasklaar, moet alleen nog een paar nieuwe wiellagers en toplagers voor bestellen en een paar nieuwe stelringen, want heb er met mn suffe kop 2 kapotgedraait
Kan nog een paar cm lager dan mn oude 80/80 setje, én heeft camberverstelling