Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: MrKarel125 op vr, 31 okt 2014, 11:33:16
-
Hallo, ik heb enkele vragen ivm met mijn motor van mijn polo. origineel heeft deze 45pk. mijn model is met katalysator.
kan/mag de katalysator er uit voor de keuring? (Belgie)
wat zijn daar de gevolgen van?
Ik zou graag iets meer vermogen hebben, weten jullie een goede oplossing? liefst dit blok te behouden of is dat geen goed plan?
alvast bedankt voor jullie moeite
Mvg Karel
-
gewoon een 1600 ABU monteren, ziet er hetzelfde uit als de 1.0 kost tegenwoordig niet zo veel meer en goed te vinden. en met 75pk kom je leuk weg.
-
De emissie-, keurings- en ombouwvoorwaarden in België ken ik niet, daarvoor moet je denk ik toch echt bij landgenoten te rade gaan. Die zitten hier overigens ook wel...
-
-klus-
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m864323254-motor-golf-3-abu-1-6-1600-1992-1993-1994-1995-1996-1997.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
-
Dit blok is niet aan te bevelen, riem is wel vervangen maar de rest is versleten. kwalmklwalm uchuch.
-
Dank je wel Anton, dat is handige info -thumbsup-
-
bedankt iedereen, dan zal ik eens beginnen uitkijken voor zo'n blok, hoe zit dat dan met de ECU enz? ook allemaal overzetten of samen met blok kopen?
-
Compleet kopen! Ecu draadboom bak startmotor.
-
oké, alvast bedankt voor de info :)
-
Mooiste is donor auto voor weinig... ;)
-
ja, nog niet aan gedacht maar lijkt me een vrij goed plan. maar in welke auto's steken deze motoren? is dat een polo 6N?
-
Golf 3 Ibiza cordoba