Auteur Topic: 1.6    ja echt dus toch 16v  (gelezen 2272 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6    ja echt dus toch 16v
« Gepost op: do, 29 jan 2004, 21:05:28 »
ff naar frieslaaan op en neer geweesdt naar morrien .heen weg was een beetje glibberen met 130 vrachtauto's inhalen over ijs .
maar heb nu een 1.6 16v gti blok liggen welke nog 0 draaiuren heeft en 0 km gelopen ,was model motor ,dus alleen ff zuigers halen ,drijfstang lagers ,distributie setje ,roltuimelaartjes  en dan is het kale blok klaar ,maar wel ff de poortjes ruimen .
heb ff de kop bij thuiskomst losgetrokken ziet er gelikt uit .
heeft wel wat een polo met 2,9l cylinde inhoud en 24 v
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #1 Gepost op: do, 29 jan 2004, 21:20:39 »
1.6 16v?

Is het dan een 1.6 gti met 16kleppert-kop?
En wordt dit ook een geblazen brulaap??? :)

Ben benieuwd!!!

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #2 Gepost op: do, 29 jan 2004, 22:13:34 »
Ik zal nog ff wat deeltjes voor je bij elkaar sprokkelen!! :)
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #3 Gepost op: do, 29 jan 2004, 22:52:56 »
tof en toppie .

en nee geen geblazen 16v ,heeft van zich zelf al aardig genoeg in huis ,zal een 130 pk worden .is ruim voldoende met de standaard 154nm koppel -wanker-  -hitit-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #4 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 12:20:32 »
ff voor de duidelijkheid:

1.6 16v Polo blok.

Dus geen kr or pl kop op een 1600 gti blok, nee, de 16v 1.6 uit polo, en wellicht ook lupo... de 125pk versie..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #5 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 16:46:00 »
we zijn benieuwd naar het eind result :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #6 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 18:37:07 »
heeft wel wat een polo met 2,9l cylinde inhoud en 24 v

Que??  withstupid

Offline Gilex

  • Non-Register lid
  • Berichten: 313
  • Geslacht: Man
  • Gerlof Hulst
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #7 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 19:20:03 »
whahah wat dacht je van een 1300cc 8 plekker in het vooronder en een 1600cc 16klepper in de kofferbak. :D

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #8 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 19:53:54 »
Zo zag het er inderdaad uit....in de rode coupe op de terugweg :)  :)
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #9 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 20:15:42 »
met plus minus 180 pk's.
is niet slecht voor een standaard polo'tje :)  :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #10 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 20:29:31 »
Ow ja, dit is dus niet de 125pk versie uit de Lupo en Polo gti van na '99; maarrrrrr de 120pk LIMITED versie uit de '98er Polo GTI!!

Zijn naar het schijnt maar 500 van gemaakt :D....(waar hebben we dat eerder gehoort??)
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #11 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 20:35:18 »
mwoh die 5pk slijp ik er wel bij (hint)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #12 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 20:38:27 »
welke span- en looprollen moeten erop? gewoon van een 1600?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #13 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 21:25:17 »
was dat niet de eerste serie g40 ??
die zou ik best willen hebben en dan in de cup look. :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
1.6    ja echt dus toch 16v
« Reactie #14 Gepost op: vr, 30 jan 2004, 22:08:36 »
NEE NEE NEE, dat waren er toch echt meer dan 500... -alien-

Minimaal 2000 stuks polo 2 G40.....

BTW, ik heb motorblok nummer PY0001705.. :)