Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: benquattro op di, 27 sep 2011, 22:15:56

Titel: PY mogelijkheden
Bericht door: benquattro op di, 27 sep 2011, 22:15:56
Beste Polo-fanaten!  :)
Een G40 PY blok, is dat rijdtbaar zonder de G-lader?

Ik heb namelijk intresse om in de toekomst een dergelijk blok in mn polo 1 te droppen,
maar dan moet ik iets vinden zodat het een normaal polo blok lijkt voor de keuring in Belgie.
Een G-lader op vleugelmoeren bijvoorbeeld  -klus-
Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: Jaap op di, 27 sep 2011, 22:27:02
Polo 1 of 1f?

Als je een G-lader in een Polo 1 wilt kunnen passen, dan moet je het front verbouwen, waardoor je zelfs met een normaal blok in de Polo niet zonder vragen door de keuring zult komen :)  ( Hak, Wak! )

Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: benquattro op di, 27 sep 2011, 22:54:25
ja, ik weet het, een stuk uit het front he,
dat valt nog op te lossen, enkel de intercooler etc.
maar met een andere riem en de lader eraf, zou het rijden?
Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: btracing op wo, 28 sep 2011, 14:55:06
zie deze eens: http://link.marktplaats.nl/484474973
Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: benquattro op wo, 28 sep 2011, 14:59:02
Als invoeren naar Belgie niet zo een grote soep was, zoals alles, kocht ik deze direct.

Hm gereden zonder lader, dus het gaat
Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: btracing op wo, 28 sep 2011, 15:22:26
Ik zou zeggen, mail die kerel eens voor zijn ervaringen! (kopen van de wagen bedoelde ik eigenlijk niet eens..)
Titel: Re: PY mogelijkheden
Bericht door: PoloDennis op wo, 28 sep 2011, 15:25:38
Zonder G-lader heb je natuurlijk fors minder vermogen, en de verbranding zal niet zo efficient zijn vanwege de lagere compressie, maar hij zal er wel om lopen.