He he.
eindelijk een reaktie kunnen plaatsen.
Ik sleutel zelf een beetje, m.b.v. info van forums.
ik snap de meeste techniek wel hoe het werkt, maar ben vaak te bang dat ik iets meer kapot maak dan heel.
klopt, dat deze een tijd op marktplaats heeft gestaan.
had er ook lang mijn oog op laten vallen, maar qua looks.....
toch stoute schoenen aangetrokken en wezen kijken (in het donker).
klein rot plekje bij de dorpel rechts achter (bekende kwaal geloof ik).
remschijven voor 1 bonk roest, remmetjes achter lopen aan.
ashoesjes zijn niet het beste meer.
barst in voorruit.
en uitlaat welke eronderhangt is wel dicht, maar is niet goed opgehangen, en komt een hele bak met lawaai uit.
iets te veel naar mijn mening t.o.v. de snelheid (ofwel meer lawaai dan dat hij voorruit komt)
en moet ie voor het oog mooi zijn, dan moet hij even opnieuw gerold worden.
plan is om hem misschien in de toekomst helemaal goed aan te pakken.
aankomende zaterdag ophalen met ambulance.
nu eerst door A.P.K. halen.
en dan
v.w.b. het AGM scootertje, ja deze is ook (origineel) mat zwart.
en de V6 2.6
geen last van schrapende carters (is ook niet verlaagd).
wel lekker potent ja, en qua luxe valt het ook wel mee (geen airco maar arko).
qua verbruik valt het mee hoor, als ik hem gebruik voor dagelijks (13km heen en 13km terug) woon werkverkeer, dan rijd hij ongeveer 1op10.
maak ik ritjes op de snelweg, dan is 1op12 haalbaar.
gebruik ik hem in de stad en dan vooral korte ritten, dan is 1op8 of minder niet zo vreemd.
maar het licht natuurlijk ook aan de hoeveelheid lood welke je in de schoenzool hebt.
het rijdt voortreffelijk.