Vandaag is de schade getaxeerd. Mijn idee om de originele GT-logo's vantevoren nog terug te brengen was niet meer gelukt, maar daarom stond-ie er niet minder mooi bij (uiteraard even goed gewassen). De expert maakte duidelijk dat-ie onder de indruk was van 'de snor'.
Omdat de krassen reeds over de hele auto in de lak stonden kon hij slechts een 'vergoeding voor deelspuitwerk' opvoeren, maar de totale rekensom kwam boven de € 1000 uit. Toen ik 'm vroeg in hoeverre er sprake zou zijn van total-loss wuifde hij dat direct weg, bijna alsof-ie beledigd was?!
"Bij zo'n auto in deze staat en met deze kilometerstand?!"
Toch maakt het het voor mij niet makkelijker, omdat wel duidelijk is dat de auto een investering verdient. Sterker nog, als ik hiermee aan de slag ga heb ik straks de meest strakke, originele en waardevolle auto uit mijn hele wagenpark...
Aan de andere kant ben ik eigenlijk van de type 1's, en heb ik nog zoveel andere "projecten" die wachten op een investering in tijd en geld...
Zal er uiteindelijk waarschijnlijk toch op neerkomen dat de snor voor een leuk bod naar een ander gaat, en het geld vervolgens naar een type 86, maar zal geen overhaaste beslissingen nemen. Zoals eerder gezegd kost wegzetten me ook niet de kop?! Keuzes, keuzes, keuzes...