Inmiddels een week ofwat in mijn bezit, dus maar eens een topicje aanmaken.
Aangezien de 2 Stijlhok toch echt geen doen meer was, die maar op stal gezet, en een andere daily gekocht.
Had deze een maand of wat terug ook al gezien, toen net achter de koop langs gebeld.
En nu stond ze ineens weer te koop, dus de kans maar gegrepen.
zoals ik de polo ophaalde;
Specs;
- NZ torretje met bijna 285.000 op de klok (met alles er nog op en aan
)
- 8p bak
- Grijs geruit sport interieur
- Zwarte hemeltje
- Grijze vloerbedekking
- Groen getinte ramen
- Glazen open dakje
- G40 achter lichten
- Witte knipperlichten voor
- Mist lampen voor
- Veerpoot bruggen voorboven en achter
- FK verlaging setje, denk 60/40
- Golf3 staaltjes, met zgan 185/55-14 erom
- Gebrek aan lak
Extra opties
;
- los zittende kopbouten
- lek thermostaathuis
- los liggende benzine retour slang
- licht kromme schijf rechts
Direct de ergste extra opties verholpen. Alleen de remschijven moet ik binnen kort nog even doen.
Aangezien de veren wel aardig soepel zijn in vergelijking met de TA set van de rat moest ik wel ff wennen. En ook de bandjes, die riepen soms dat het wel wat rustiger kon. Dus even wat bumpstops er tussen gedrukt, reed al een stuk beter. Maar nog steeds te veel comfort
Aangezien de bandje van de 2f van de vrouw net door de apk heen kwamen dus maar eens gaan rubbertjes wisselen.
Dus de velgjes eronder weg, die mogen straks onder de polo van Brit. En onder het stof de 8J staaltjes van de rat racert vandaan geplukt, en eronder gezet. Nčt ff platter, en net ff wat stakker om de velg, en dat was genoeg
en nog een klein kadotje voor haar;
14"x6,5J et49. dus moeten wel spacers aan te pas gaan komen.
Naaf gat moet alleen nog 0,3mm groter gemaakt worden... en een klein plekje ff weg poetsen.
Ook hiervoor ligt een vers setje 195/45-14 rubberts klaar
Nu al weer in de planning;
- de kop van de andere rat hierop zetten. berwerkt, inc 272 Dbilas as
- auspuff bouwen
- wielkast randjes ff netjes maken, en plastic eraf.
- exips klaar maken + spoorverbreders + 195/45-14 erom
en verder vooral niet te veel aan kloten, en veel dagelijk rijplezier hebben