Heb gister vanalles nog geprobeerd...
Brit had s'morgens nog even bij de sloop een ander computer gehaald.
Dus thuis gekomen met een smile en computer richting schuur
Aansluiten, alles nog een keer checken, sleutel om, niks..
Kabels op de injector stekkers gemeten; 5v, dus nog nie goei nie..?
Dus maar ergen uit de rest kabelboom (golf je hebben echt te veel spagetti
) een plus gevist, en aangesloten op de stekker.
Nog maar een keer meten, ja 12v! Steutel om en.... veel herrie, maar geen VROem.
Nog een keer meten, huh, weer 5v
Kabel nog een keer door meten, 12v.... of toch 5v..? Nee wel 12v WTF!??! Kabelbreuk!
Ander kabeltje zoeken dan maar, of gewoon 12v van de accu aftappen.
Op de stekker aansluiten, sleutel om, en ...
NIKS!!
Gv£k$%_/$£h!!!! Rustig aan nog maar een keer alle kabels en stekker nagelopen.
Maar geen losse dingen tegen komen
Ff grabbelen in de parafan om alle kabels omhoog te trekken; he, die ligt wel erg losjes erin...
... en wat vind Maxxyman, een los liggende plus aansluiting, welke van origine op de accu gemonteerd hoort te zitten
Ik kon me eige wel tegen de muur an slingeren!!!
Weken lang zoeken naar; een kabeltje dat onder de kachelbehuizing was gegleden, en dus lekker buiten zicht verstopt lag!
Aansluiten, gewone bedrading weer op de stekker, bypass op de brandstof pomp weer eraf en eigenstekker er weer op (want had ook geen vonk de de pompen), check dubbeltigduizend check, sleutel om, VROOEeEMmMvroemmm!!!
Holy craps wat kan een mens zich retarded voelen
Nu volgend probleem oplossen; remverkrachtiger met valse lucht. Daar hebben we gelukkig meer ervaring mee