time flies!
Geluid is gelokaliseerd. Het blijkt toch de waterpomp te zijn.
Een olielekkage komt bij de grote keerring van de krukas/oliepompbehuizing vandaan..
Verder is de lekke eindpijp vervangen, zelfbouw sportpijpje met een subtiel eindstuk eronder gehangen.
Ook zijn een aantal roestplekjes helemaal kaalgeslepen en met Fertan/polyplamuur en een laagje witte lak helemaal als 'sneeuw voor de zon' verdwenen
. Ook is het achterpaneel dat door de brandschade meer bruin dan wit was helemaal bijgespoten.
Wit is een heerlijke kleur; kleurverschil is mimimaal, bijna niet te zien (achterpaneel zichtbaar op de foto!).
Na de sneeuwbui van vorig weekend blijkt de auto toch nogal 'lek' te zijn. De folie achter de deurkaarten is weg, en daarlangs lekt water naar binnen aan de bestuurderskant.. Aankomend weekend even repareren en een oliekachel in de auto zetten, zodat alles lekker droog wordt.
't autotje rijdt echt heerlijk en start altijd! eigenlijk best vervelend, nu heb ik nog nooit de drang gehad om de motor eens heel goed af te stellen (carbs. onsteking, etc.), want hij loopt toch altijd én goed!