vandaag de auto even weer uitgegraven
Ik weet niet waar ze de blaadjes vandaan halen, maar dacht dat de bomen inmiddels wel kaal mochten zijn..
Heb zitten dubben over wat/hoe/waarom om de polo door de keuring te krijgen.
Vandaag een lijstje gemaakt (ja, er moet wel wat gebeuren) om er voor te zorgen dat de auto goedgekeurd wordt. Qua $$ zit ik nogal krap, dus het moet allemaal goedkoop.
De knoop is doorgehakt; er komen toch maar motorcarbs op (oehoe, wat erg
).
*Het spruitstuk heb ik vandaag afgeperst om te controleren of ze luchtdicht zijn. In 1 zat nog een klein gaatje, even dicht TIG'gen en hopla; 4 gasdichte runners!
* 4 gasnaaldjes afgedraaid/ingestoken, zodat ze verstelbaar zijn en ik niet met ringen hoef te werken.
*1 extra steun gemaakt van carburateurs naar onderblok. Dit om er voor te zorgen dat de batterij aan carbs niet helemaal aan het spruitstuk hangt.
Nu nog wat slangklemmen regelen en de boel kan weer aangesloten worden. Voordeel is dat ik al een extra gaskabel/chokekabel+hendel/waterslang doppen etc. heb liggen. Daarom heb ik ook niet voor de Solex gekozen, daar moet ik ook meer voor aanpassen om de boel aan de praat te krijgen.
Dan moet ik nog aan de gang met;
*achterremmen (rechts achter blijft soms hangen)
*niet werkende Remlichten (ombouw dashboard 2f vs. oud type remlichtschakelaar (iemand tips??) )
*tank spoelen voordat ik de carbs aansluit
*haperend knipperlicht RA
*'knoep' in de voorwielophanging.. RV
*accu opladen/terugplaatsen
een dagje hard doorbeunen en de boel moet APK waardig zijn.