Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Jaap op zo, 19 jan 2003, 22:50:20
-
Meubel, meubel, pas, schroef, plak,en voila.
Rara van wie is deze motor-ruimte?
Ochja: de turbo zit er nog niet op, maar hij heeft m vast al wel liggen
-
Aan die Passat gasdempers van de motorkap en dat kleppendeksel te zien van Joscha!
-
Zou die ook weten dat Apollo 13 wat ongelukkig was ?
-
turbo..... intercooler?? ??
Klinkt als serge...
-
dit lijkt mij ook iets van serge! :D
-
helaas deze is van joscha ,en we hebben wel samen zitten bomen ,maar het is zijn werk. :D
meer van dit binnenkort te verwachten ;) ;)
-
we zullen jullie werk met plezier volgen. :D
-
als je een classic met naverbrander ziet weet je voldoende :D
-
moet je ff een keer naar arnhem komen of zo.
ik wil wel eens een ridje met een van jou prdukties mee maken. :D
met een naverbrander noch wel hahahaha LOL
gaat ie ook dan vlammen en knallen. ;)
-
zegt het bang bang systeem uit de rally sport je iets (mitsu evo6,sierra cosworth) :D
-
Kan je de Turbodruk zo door je carburator laten gaan?
Ik dacht dat de turbo tussen de carb en het inlaatspruitstuk moest komen
-
please cool me down
waar had ik mijn turbo ook al weer neergelegt -cool-
-
als de vlotterkamer de zelfde druk heeft is er niks aan de hand
-
dat bang bang is wel lachen.
voor al als je last hebt van vervelende fietsers of zo :D
-
Maar zie ik daar een pierburg 2E3? Nu komt de cruciale vraag, .....hoe krijg ik die vlotterkamer op dezelfde druk of is dat standaard al zo?
-
het zij via pijpje in vlotterkamer die in inlaat uitkomt of via vlotterdeksel een drukleiding maken naar inlaat