Auteur Topic: Spaghettispruitstuk past niet lekker  (gelezen 488 keer)

Offline ZNIV

  • L86C-0211
  • Non-Register lid
  • Berichten: 220
  • Vincent Wildvank
Spaghettispruitstuk past niet lekker
« Gepost op: ma, 22 jul 2013, 16:53:19 »
het zit me niet mee...eerst al een verkeerde distributieset geleverd gekregen en nu past mn spaghetti ook al niet lekker. Op het blok zit hij perfect. Maar hij komt net tegen mijn die stang tussen de veerpoten aan, dit is het grootste probleem. Nog verder komt hij net tegen mijn schakelstang aan en komt hij dus ook niet mooi in het midden uit. Als ik er een flexibil stuk op wil zetten past dat niet eens, want daar zit mn schakelpot in de weg...Terwijl ik dacht dat alle spruitstukken universeel waren?

Hierbij een foto:



Doe ik iets verkeerd? zie ik iets over het hoofd? Het kan eigenlijk niet verkeerd gaan, zou ik zeggen, maar als ik dit zo zie begin ik echt wel aan mezelf te twijfelen...
Polo 2f GT '91

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Spaghettispruitstuk past niet lekker
« Reactie #1 Gepost op: ma, 22 jul 2013, 17:20:26 »
Is het geen spruitstuk voor een 1.6? Die hebben een hoger onderblok waardoor het spruitstuk wat "hoger" moet zijn.
Of de pasvorm is gewoon slecht.
Je kunt wel wat corrigeren door de boel goed heet te stoken en dan te verbuigen.

Offline ZNIV

  • L86C-0211
  • Non-Register lid
  • Berichten: 220
  • Vincent Wildvank
Re: Spaghettispruitstuk past niet lekker
« Reactie #2 Gepost op: ma, 22 jul 2013, 17:36:06 »
Volgens de beschrijving die de fabrikant geeft moet het passen...ja daar heb ik ook al wel aan gedacht, denk dat ik dat maar s moet gaan doen. thx voor de reactie iig  -thumbsup-
Polo 2f GT '91