Auteur Topic: Motor ombouw van NZ naar 3F  (gelezen 1850 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #15 Gepost op: wo, 16 jul 2008, 06:46:34 »
maar als je slangen hardt als boomtakken worden ,dan is het niet goed
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline zavion

  • Non-Register lid
  • Berichten: 55
  • Geslacht: Man
  • Rij niet harder dan je beschermengel kan vliegen
    • http://www.nurburgring.nl
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #16 Gepost op: zo, 20 jul 2008, 20:12:38 »
Misschien ten overvloede, maar ik roep 't toch maar:
Expansiedop erop en erop laten, warm draaien met binnen de kachel op standje sambal
en dan ontluchten dmv kraantje bij kachelradiateur.

Koelings probleem is dus opgelost -klappen-
Nu weer wat anders  -boehoe- als de motor stationair loopt gaat het toerental van netjes
950tpm naar de 3000tpm en weer terug dat (pingelen) blijft maar door gaan hebben jullie daar ervaring
mee zo ja een oplossing (mischien te weinig benzine)

Ik hoor het wel Groeten Den=

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #17 Gepost op: zo, 20 jul 2008, 23:25:29 »
Alles goed aangesloten? Elektrisch en vacuumslangetjes enzo?
Klinkt als niet aangesloten sensor of vacuumlek...


Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #18 Gepost op: ma, 21 jul 2008, 06:49:01 »
ontsteking wel op tijd ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline zavion

  • Non-Register lid
  • Berichten: 55
  • Geslacht: Man
  • Rij niet harder dan je beschermengel kan vliegen
    • http://www.nurburgring.nl
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #19 Gepost op: ma, 21 jul 2008, 20:07:27 »
yep alles op tijd gezet speciale lamp
En zo ver ik weet ook alle bedrading goed aangesloten
Vacuüm slangetjes ja dat is de vraag heb geen duidelijke foto's van
hoe het moet lopen weet ik dus niet

Hebben jullie foto's
Den=

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #20 Gepost op: ma, 21 jul 2008, 20:26:29 »
Zoiets?


Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #21 Gepost op: di, 19 aug 2008, 09:18:19 »
Ik las op nurburgring dat ie rijdt, én aan de avatar te zien,. dat je ook daadwerkelijk aan het ringen bent geweest?


Leuk bakkie zo:

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline zavion

  • Non-Register lid
  • Berichten: 55
  • Geslacht: Man
  • Rij niet harder dan je beschermengel kan vliegen
    • http://www.nurburgring.nl
Re: Motor ombouw van NZ naar 3F
« Reactie #22 Gepost op: do, 16 okt 2008, 00:59:22 »
Ik las op nurburgring dat ie rijdt, én aan de avatar te zien,. dat je ook daadwerkelijk aan het ringen bent geweest?


Leuk bakkie zo:



Sorry voor de late reactie Jaap "  -dunno- zie het nu pas -gert-"
Ja was dat weekend aardig aan het rijden Papapolo liep als een trein.
heb ook voor het eerst zins ik daar rij en dat is al 3jaar 6ronden alleen gereden
dat was wel gaaf (je hoeft geen rekenschap te houden met de passesier)
Maar ja aan alles komt een einde, blokje heeft de geest gegeven
van het weekend een ander blok inhangen, stabbies, powerflex rubbers eronder en klaar maken voor volgend jaar

Thanks voor je reactie Dennis