Het Polo86c Register
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Welkom op het nieuwe forum!
Index
Help
Fotoalbum
Inloggen
Registreren
Het Polo86c Register
»
Algemeen forum
»
Techniek
»
Motorfiets-carburateurs
Print
Pagina's:
1
...
54
55
56
57
58
[
59
]
Omlaag
Auteur
Topic: Motorfiets-carburateurs (gelezen 140384 keer)
patrick86c
L86C-0031
Register lid 2017
Non-Register lid
Berichten: 10.894
Geslacht:
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #870 Gepost op:
di, 16 feb 2016, 19:15:34 »
Kabelboompje voor motor aanpassen.
Gelogd
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2
PoloGT90
Non-Register lid
Berichten: 27
IK MOET MIJN VOOR EN ACHTERNAAM HIER INVULLEN
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #871 Gepost op:
ma, 11 jun 2018, 22:19:14 »
Sorry voor het kicken, maar kan het hier het beste vragen.
Ben nu bezig met mijn Mikuni's 4x40's af te stellen op mijn Derby AEE. Ik vind hem dat hij erg langzaam terugvalt in toeren met overschakelen. Alles is lekdicht.
Rijdt verder wel super.
Remsproeiers wellicht afdichten?
Gelogd
Sjon
L86C-0041
Register lid 2017
Non-Register lid
Berichten: 15.896
Geslacht:
www.type86c.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #872 Gepost op:
ma, 11 jun 2018, 22:31:13 »
Staan de carb's synchroon?
CO afgesteld?
Remlucht dicht ja of nee: tsja, ligt eraan hoeveel peut ie nodig heeft. Veel getuned aan de AEE?
Welke maat hoofdsproeiers nu? Mengselmeter aanwezig?
Gelogd
VW Polo Type 86 & 86c
PoloGT90
Non-Register lid
Berichten: 27
IK MOET MIJN VOOR EN ACHTERNAAM HIER INVULLEN
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #873 Gepost op:
za, 16 jun 2018, 23:52:26 »
Synchroon nee (weet het, gebeurd asap).
Remlucht open.
Motor is standaard, op spaghetti spruitstuk na.
Sproeiermaat 150.
Trekt goed en houdt niet in. Zit alleen met het feit dat ie wat langzaam terugvalt in toeren met overschakelen.
Gelogd
Sjon
L86C-0041
Register lid 2017
Non-Register lid
Berichten: 15.896
Geslacht:
www.type86c.nl
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #874 Gepost op:
zo, 17 jun 2018, 11:14:24 »
Synchroon stellen begin ik altijd mee...… (en ontsteking afstellen)
Weinig tuning: zou ik de remlucht eerst lekker open laten.
CO afstellen kan ook 't niet vlot terugzakken in toeren veroorzaken,
maar eerst de boel synchroon zetten.
Gelogd
VW Polo Type 86 & 86c
Harrydegrasmaaie
Non-Register lid
Berichten: 59
Geslacht:
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #875 Gepost op:
vr, 26 apr 2019, 08:51:09 »
Op marktplaats honda cbr900rr fireblade sc28 carbs gevonden van bouwjaar 95 dus als het goed is met rubber vlotternaalden.
Maar ik kan nergens vinden hoeveel mm deze zijn, zelfs google heeft geen antwoord. type hierna (sc33) heeft ze van 38mm maar dat zegt natuurlijk niks over de sc28.
Wie weet het?
Gelogd
Steilheck 86c '84
Polo 86 '78
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2017
Non-Register lid
Berichten: 17.529
Geslacht:
Geert
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #876 Gepost op:
vr, 26 apr 2019, 09:59:52 »
Is er geen CBR-forum of FB-groep?
Gelogd
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!
Harrydegrasmaaie
Non-Register lid
Berichten: 59
Geslacht:
Re: Motorfiets-carburateurs
«
Reactie #877 Gepost op:
vr, 26 apr 2019, 11:04:14 »
Had ik zo snel nog niet aan gedacht.
Via een forum op een oud tijdschrift uitgekomen die de specs vrijgaf. blijkt ook gewoon 38mm Keihin cv carbs te zijn voor de sc28. of bouwjaar 95 hiervan dan rubber vlotternaalden heeft blijft voor mij nog een raadsel. de sc28 is namelijk gemaakt van 92 tot 95.
Gelogd
Steilheck 86c '84
Polo 86 '78
Print
Pagina's:
1
...
54
55
56
57
58
[
59
]
Omhoog
Het Polo86c Register
»
Algemeen forum
»
Techniek
»
Motorfiets-carburateurs