Na enig onderzoek heb naar de verschillende radiatoren geleverd in de Polo 2 ben ik tot de volgende conclusies gekomen, en heb ik nog een paar vragen.
De 380 mm brede radiator was standaard op modellen zonder katalysator, De G40 (PY motor) had een dikkere variant.
De 430 mm brede radiator was voor modellen met katalysator, of bij gebruik in warme landen. Dit is dezelfde radiator als ook op de Passat 32b is gebruikt.
De 525 mm brede radiator was gebruikt voor de 75pk modellen (GK en 3F motor), en de diesel (MN motor) en voor gebruik in warme landen voor motoren met katalysator.
Mijn vragen:
Was er voor al deze breedtes zowel een variant met als zonder ingebouwd expantievat en vulopening?
Er zijn voor zover ik heb kunnen nagaan 3 verschillende onderdeelnummers voor de 525 mm radiator, 1 voor GK, 1 voor 3f en 1 voor MN motor en katalysator motoren in warme landen. Wat zijn de verschillen in deze 3 radiatoren? Die van de GK is trouwens ook gebruikt in de Passat 32b, ATP autoteile verkoopt deze erg goedkoop.