Vandaag de screwset gestraald en gespoten. Nu nog PU rubbers in de nieuwe draagarmen en de semi-dreieckslenkers afwerken, dan kan de steilheck binnenkort een upgrade krijgen.
Gisteren met 1 van de speedlines naar de Profile geweest, liep erg langzaam leeg tot 1 a1.2 bar. Hadden die mafkezen 2 dagen de tijd voor nodig... Krijg je je prachtige verchroomd ventieldopje niet terug, maar een zwart ventiel met een kermitkleurig dopje
(omdat er stikstof in zit..)
De band lekte op de velgrand, dus vervangen van het ventiel was niet eens nodig
Ach ja, kostte ook maar 24,50
Tijdens het proefritje reed de auto ineens op 3,5 pit, cilinder 1 doet niet goed mee. Ik hoop dat het een bougietje of bougiekabel is, heb de runner/rubber en aansluiting van cil.1 al gecheckt op valse lucht. Morgen een ander bougietje monteren en de verdelerkap+kabels van de coupe.
Ach, gelukkig had ik nog een diesel en 2f coupe staan die me ook nutteloos rond konden rijden