G*DV*RD*MM* !!!!!!
ding loopt niet op 3 pitten, maar backfired nogal op cilinder1..
Runner gedemonteerd, gecontroleerd op luchtlek(jes), nieuwe pakking gesneden, terug gemonteerd en alle andere delen gecheckt op scheuren etc..
Timing gecheckt (*ontsteking en distributie), staat allen op tijd
NIETS..
Volgende stap:
bougies van de 2F coupe en verdelerkap gewisseld en starten maar.. Zelfde verhaal
BLAFBLAFBLAF uit de kelk van de 1e carb.....
Ik vrees het ergste; kop moet er af. Ik probeer hier ergens een compressiemeter te scoren (ligt natuurlijk in Groningen
) om te kijken of er echt een gat in de zuiger zit of 1 dat de inlaatklep ineens niet meerh afsluit. Het kwam ineens opzetten gistermiddag toen ik rustig (80km/h in 4e gang) over de Rotterdamseweg reed. Mengsel is 100% in orde, bougies zijn prachtig koffiebruin, maar het blok heeft wel 175.000 km's gelopen...