Auteur Topic: Bij een audi wezen kijken  (gelezen 9518 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Bij een audi wezen kijken
« Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:01:02 »
Goeiendag.

Niet dat ik er nog een auto bij wil maar toch wezen kijken :).

Volgens jaar gaat deze jonge trouwen. Daarbij kan ik gebruik maken van de T1 bus die ik via het vf heb gemaakt. Erg leuk dus maar het aller liefst doe ik dat natuurlijk in een Audi 50 :). mijn viendin vroeg me 'krijg je je audi af voor die tijd' Nou nee dus. Alles kan natuurlijk maar ik wil de audi niet gauw gauw klaar maken en over 3 jaar opnieuw moeten beginnen. Ook zei ze 'Groen vind ik eigenlijk helemaal niet mooi, kun je geen witte aan komen dan? '  En dat had ze niet moeten zeggen..........  :D. Laat ik al 2 maanden contact hebben met iemand die een witte audi 50 heeft staan. Hij kwam via via aan mijn nummer en wist dat ik met dit soort auto`s bezig was. Zo belde hij mij al een keer of 5. Steeds een beetje jalala geantwoord. 'vind het leuk maar geen interesse van wege nog een audi project'
Een keer later toen hij weer belde er wat verder op in gegaan. Hij beweerde met 100% zekerheid dat er GEEN las werk aan de auto zat. De auto staat 20 jaar binnen. Er is in 1989 proberen in te breken waarbij het conract slot is gemolt daarna is hij in de garage gezet en er nooit meer uit gekomen. Ondertussen is er ooit  n ontsteking afgeschroefd en meer eigenlijk niet.

Na het gesprek met mijn vriendin toch maar eens terug gebelt en gezegd dat ik wel eens wilde kijken als hij echt geen las werk nodig had. Hij bleef bij zijn standpunt dat de auto wat beginnende roest had en hier en daar een deukje.

Vanavond toch maar eens naar toe gegaan. .............

En idd de auto had hier en daar wat beginnende roest maar was eigenlijk kei hard. Het front had iets meer roest maar nergens een gat oid.
Accubak was hard, binne schermen, wielranden, achterpaneel, dorpels, kriksteunen tja eigenlijk was de aut vergelijkbaar met  mijn oranje polo. Niet zo mooi met hier en daar een deukje een roest plekje en een krasje. Het meeste werk zou hem zitten in het technische wat dus ook al 20 jaar stil staat.
Ik heb hem niet gekocht omdat ik nog niet weet of ik er goed aan doe en omdat we niet eens konden worden over de prijs. Het scheelt dat de man niet met internet overweg kan en er dus nergens een advertentie van is, ik heb dus nog even de tijd om te denken :).
Het was trouwens wel een belgische auto.

Een paar plaatjes.
Gr










Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #1 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:04:30 »
een GLS? Gaaf man.. Ik zou ook wel in zo'n mooie audi willen trouwen :D

Als de prijs goed is, waarom niet?? verkoop je je eigen audi weer, en heb je een super harde basis die je voor je trouwdag weer in ere kunt herstellen. Lijkt mij een unieke auto. Weet alleen niet hoeveel de man er voor wil hebben en hoeveel jij er voor over hebt.

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #2 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:10:32 »
 -love- erg gaaf deze witte audi50  -thumbsup-

net wat martijn zegt zou ik gewoon overwegen denk ik maar goed je moet het toch echt zelf doen ;)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #3 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:13:24 »
How the fuck komen mensen toch steeds aan jouw foonnr?

Ziet er op 't 1e gezicht uit als een heel net examplaar -thumbsup-
Voorfront aanpakken, wassen&watergolven, binnen beetje afstoffen
en 't blokje een flinke servicebeurt geven en klaar toch? -ja-
Welk jaar is ie?

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #4 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:15:38 »
vraag ik me ook wel s af idd  :D volgens mij loopt ie overal te flyeren oid  -dunno-

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #5 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:23:15 »
Als jij in een Audi 50 wilt trouwen en je vriendin wil niet in een groene auto trouwen heb je weinig keus :D

(of je moet je eigen audi wit willen spuiten  -dots-)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #6 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:29:43 »
Een maat van mij die dingen ontwerpt zoals stickertjes heeft ooit een keer voor de grap een kaartje gemaakt omdat ik zo`n bende aan onderdelen heb. Dat kaartje is grappig maar doe ik niks mee alleen heb ik m 4 keer afgegeven ergens. Op nederlandse slopen die tegenwoordig duitse auto`s binnekrijgen en heel misschien ooit een oud polotje -dunno-. En 1 keer bij een belg met een oud vw sloop die gesloten werd. Daar gaan zoeken naar onderdelen wat tegen viel van de polo 1. Toen het kaartje gegeven en gezegd 'als je nog iets vind dan mail of bel maar;' De eigenaar van deze oude kende hem en zo doende heeft de man van het oude sloopje het nummer door gegeven.

Mijn Audi verkopen voor deze.................. nee denk niet dat ik dat kan :D. + hij leverd nu toch niks op terwijl er een hoop geld aan onderdelen bij zit.
En het groen van mijn Audi vind ik zelf wel erg mooi. en de mijn is origineel NL.



Vanacht maar eens denken over dit :D

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #7 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:31:51 »
en de vraagprijs is in de orde van??
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #8 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:32:51 »
Vanacht maar eens denken over dit :D

Goh, wat moet jij toch een zwaar leven hebben...

Maar weer een leuke vondst! Hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt  -dunno- :D
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #9 Gepost op: ma, 21 sep 2009, 22:37:25 »
gefeliciteerd trouwens met 't trouwen :D
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #10 Gepost op: di, 22 sep 2009, 07:22:01 »
en de vraagprijs is in de orde van??
Net boven de 1000 euro en ik had me voor genomen om vanaf 1000 euro serieus er overna te denken. De auto is het vast wel waard hoor en ik heb het ook wel maar dan moet ik aan het geld komen wat ik voor de andere audi het gereserveerd.
Goh, wat moet jij toch een zwaar leven hebben...

Maar weer een leuke vondst! Hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt  -dunno- :D
Erg zwaar ja. Ik ben er ook nog niet uit :)
gefeliciteerd trouwens met 't trouwen :D
-thumbsup- dank u!

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #11 Gepost op: di, 22 sep 2009, 07:33:55 »
gefeliciteerd idd met jullie trouwen -thumbsup-

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #12 Gepost op: di, 22 sep 2009, 07:53:03 »
Een maat van mij die dingen ontwerpt zoals stickertjes heeft ooit een keer voor de grap een kaartje gemaakt omdat ik zo`n bende aan onderdelen heb. Dat kaartje is grappig maar doe ik niks mee alleen heb ik m 4 keer afgegeven ergens. Op nederlandse slopen die tegenwoordig duitse auto`s binnekrijgen en heel misschien ooit een oud polotje -dunno-. En 1 keer bij een belg met een oud vw sloop die gesloten werd. Daar gaan zoeken naar onderdelen wat tegen viel van de polo 1. Toen het kaartje gegeven en gezegd 'als je nog iets vind dan mail of bel maar;' De eigenaar van deze oude kende hem en zo doende heeft de man van het oude sloopje het nummer door gegeven.

Mijn Audi verkopen voor deze.................. nee denk niet dat ik dat kan :D. + hij leverd nu toch niks op terwijl er een hoop geld aan onderdelen bij zit.
En het groen van mijn Audi vind ik zelf wel erg mooi. en de mijn is origineel NL.



Vanacht maar eens denken over dit :D

De helft van het forum gaat vandaag dus een visitekaartje laten maken...

En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #13 Gepost op: di, 22 sep 2009, 08:01:35 »
Gefeli met de verloving en als je het geld hebt liggen dan koop je deze .. life is simple . Jij blij en zij blij  -klappen-

Over telefoonnummers gesproken : dat gaat sneller rond dan je denkt .
Zo werd ik ooit gebeld door een duitser tegen de poolse grens aan voor een Swallowtail interieur . Dag erna stond hij op de stoep .
Weet nog steeds niet hoe hij aan mijn nummer kwam .

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Bij een audi wezen kijken
« Reactie #14 Gepost op: di, 22 sep 2009, 08:39:51 »
Gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk,en ik zeg doen deze audi.
Dan weet je zeker dat hij niet naar de oudijzerboer gaat.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2