het zit hem niet in de onsteking, het zit hem in de tps(als niet de afstelling er van)
symptoom:
koude motor ,loopt goed,
motor word iets warmer maar niet op bedrijfstempratuur, het gezeik begint
op bedrijfstempratuur, volgas is inhouden (hij moet even denken)
na even wachten bij stoplicht, is het even minder, eerstvolgende acceleratie is het er weer volop.
dit gezeik heb ik jaren mee zitten kutten, heb het redelijk gekregen met de tps afstellen maar ik kreeg die stationair motor niet afgesteld dus dat was niet echt handig.
advies:
-tps afstellen dat het "aanvaardbaar is"
-hele kutzooi er af flikkeren en NZ rommel er op (of 3f)
ik had:
tps afgesteld
blauwe sensor
brandstofpomp
brandstofdruk omhoog
andere monopis er op (ivm lucht temperatuursensor)
andere benzine
ander lucht filter (van open naar origineel)
vervolgens was het met snel gas geven nog steeds kut, dus heb heel die kutbende er af geflikkert en er 3f rommel op gezet, en viola, het probleem is weg
oftewel: ik heb het ook niet concreet kunnen vinden maar de uiteindelijke oplossing voorals je je monoflop wilt behouden heb ik ook niet