Auteur Topic: AKQ kop NZ  (gelezen 857 keer)

Offline AryX

  • Non-Register lid
  • Berichten: 79
  • Geslacht: Man
  • AryX AryX
AKQ kop NZ
« Gepost op: ma, 03 mrt 2014, 21:55:54 »
Ik heb nog een AKQ kop liggen die bewerkt was voor op een G40 onderblok. Is deze dan ook te gebruiken op een NZ onderblok? Zo ja wat moet ik dan nog aanpassen? Heb een inlaat en uitlaatspruitstuk dus graag input :)
Seat Exeo 2011;
Volkswagen Jetta 1987;
Volkswagen Polo Coupé 1990.

Offline nappertje

  • L86C-0212
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Henri Nap
Re: AKQ kop NZ
« Reactie #1 Gepost op: ma, 03 mrt 2014, 22:33:34 »
Ja past. Weet alleen niet of je compressie is veranderd

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: AKQ kop NZ
« Reactie #2 Gepost op: di, 04 mrt 2014, 07:13:20 »
is gte gebruiken , g40 compressie wordt via zuigers geregeld en niet via de kop .(beide vlakke kop )
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline AryX

  • Non-Register lid
  • Berichten: 79
  • Geslacht: Man
  • AryX AryX
Re: AKQ kop NZ
« Reactie #3 Gepost op: di, 04 mrt 2014, 08:08:02 »
Dat is mooi. Wat voor aanpassingen moet ik verder nog doen behalven in- en uitlaat?
Seat Exeo 2011;
Volkswagen Jetta 1987;
Volkswagen Polo Coupé 1990.

Offline Lewis-coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.078
  • Geslacht: Man
Re: AKQ kop NZ
« Reactie #4 Gepost op: di, 04 mrt 2014, 09:22:10 »
Ik heb nog wel een setje 16v zuigers hiervoor  -klus-

Offline AryX

  • Non-Register lid
  • Berichten: 79
  • Geslacht: Man
  • AryX AryX
Re: AKQ kop NZ
« Reactie #5 Gepost op: do, 06 mrt 2014, 07:14:19 »
Verder nog aanpassingen nodig?
Seat Exeo 2011;
Volkswagen Jetta 1987;
Volkswagen Polo Coupé 1990.