Auteur Topic: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox  (gelezen 30934 keer)

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #150 Gepost op: di, 23 mrt 2010, 20:43:29 »
Goed bezig hoor! -thumbsup-

Over die schade, wat ik heb gedaan bij mijn polo 2F die ook z'n achterschade had: je haald de achterbumper eraf. Schroef een oogbout in het gat dicht bij het schade deel waar de bumper mee vastgeschroefd wordt. Aan de oog knoop je een stuk touw die je ook aan een boom vastbind. Vervolgens duw je je auto van de boom weg en dat doe je net zo lang/hard tot het achterpaneel weer een beetje mooi met de klep aansluit.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #151 Gepost op: di, 23 mrt 2010, 20:44:39 »
Je bent inderdaad lekker bezig, maar wat mij betreft ben je ook wel een beetje veeleisend als het om reacties gaat.
Persoonlijk word ik niet warm of koud van een 2F, dus heb ik sowieso moeite om enthousiast te worden.
Bovendien stel je regelmatig een vraag, en als het antwoord inhoudt dat je er een paar euro's aan moet uitgeven ben je er niet tevreden mee, want dat budget is er niet. Vervolgens kies je er wel voor om geld uit te geven aan zaken die ik dan weer totaal niet van belang vind.

Allemaal je goed recht, en ik gun je vooral heel veel plezier van je Polo, maar je kunt niet verwachten van mij dat ik je enthousiasme volledig deel?! Smaken verschillen nou eenmaal (gelukkig maar).
Daarnaast is de hoeveelheid van je vragen ook een reden om niet overal op te kunnen reageren. Je hebt zelf behoorlijk wat tijd om aan je Polo te spenderen (zelfs op je werk) en ik denk dat menigeen hier daar jaloers op is. Maar vergeet niet dat jouw prioriteiten soms anders zijn dan die van anderen. Velen hier hebben al blèr-apparaten, en waar jij dan misschien aan een grotere einddemper denkt, betekent dat voor mij kiddo's die aandacht eisen/nodig hebben.

Laat ik mijn posting positief afsluiten: ik vind het een fraaie kleur!  -thumbsup-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #152 Gepost op: di, 23 mrt 2010, 23:50:15 »
Vraag: wat voor maat speakers heb je erin? misschien heb ik nog wel een paar liggen :)

Leuk Polo, staat er netjes bij.. alleen laat de blanke lak nu los op de motorkap? (iets te hard gepoetst ;)-uitlachen-)
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #153 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 05:48:34 »
Goed bezig hoor! -thumbsup-

Over die schade, wat ik heb gedaan bij mijn polo 2F die ook z'n achterschade had: je haald de achterbumper eraf. Schroef een oogbout in het gat dicht bij het schade deel waar de bumper mee vastgeschroefd wordt. Aan de oog knoop je een stuk touw die je ook aan een boom vastbind. Vervolgens duw je je auto van de boom weg en dat doe je net zo lang/hard tot het achterpaneel weer een beetje mooi met de klep aansluit.

Zelfs de bumperbevesitiging is verbogen. Die bout zit er niet eens meer in daar. Maar thx voor de tip. Zal eens kijken of ik dat ooit eens ga doen.

@luc: niet overdrijven he :P
@gerrit:Wat bedoel je dan met geld uitgeven waar het niet voor nodig is? Meeste zaken heb ik gedaan om door de apk te komen. Natuurlijk ook al wat zaken om me eigen draai aan de auto te geven.
@ronald: blanke lak laat niet alleen daar los. Het dak is door de vorige eigenaar ook matzwart gerold (niet supernetjes) om hetzelfde probleem te bedekken. Ook de achterklep vertoont die plekken. Net zoals de spoiler en de Astijlen. Voor de rest valt het wel mee. Motorkap is het ergste eraan toe. Wel is na elke regenbui weer een stukje extra los, Want er kruipt vocht onder.

Ik poets enkel met een spons en een emmer water. Moet t nog eens met schuim gaan doen maar ik kon thuis niks vinden.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #154 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 14:10:33 »
Nog updates??










 -nana-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #155 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 14:25:01 »
haha nee niet echt, kwam er gister achter dat t telefoonhoudertje nogal rammelde. heb t nu maar vastgezet met secondelijm. Dus das al wat beter. Telefoonhoudertje had ik al hoor, net zoals zoveel dingen :P Heb m trouwens ook wat meer verbogen zodat ie nog verder van het dash afstaat. want hij rammelde tegen me radio aan.
Hij ligt nu weer te drogen.

Heb me sub van 2,50 eens uit elkaar geschroeft. T stelt echt niks voor. Ik zet er een andere woofer in, want ik had nog wat liggen in dezelfde maat en die toevallig wat betere bassen gaf dan die wat erin zat. Dus daar moet ik nog even wat aan knutselen.

maarja dit noem ik niet echt een update.
Ben nog aant wachten op pm van heuvel.
Heb even met wobster besproken, als t mee zit kan hij mijn remleidingen doen. Uiteraard help ik een handje mee.

moet nog steeds een achteras regelen. En een beetje in de buurt, anders ist nogal een stuk rijden om m op te gaan halen.

groet

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #156 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 18:17:23 »
wassen met een spons en water is wel goed,maar doe je nooit de afwas?
beetje afwasmiddel erin doen en je hebt ook sop. :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #157 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 18:29:15 »
wassen met een spons en water is wel goed,maar doe je nooit de afwas?
beetje afwasmiddel erin doen en je hebt ook sop. :)

Wij hebben een vaatwasser thuis, dus dan is afwasmiddel in vloeibare vorm niet makkelijk te vinden :P

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #158 Gepost op: wo, 24 mrt 2010, 23:08:14 »
wat is er met je remleidingen als ik vragen mag?

Je hebt trouwens ook nog niet vermeld wat voor speakers je hebt  :)
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #159 Gepost op: do, 25 mrt 2010, 08:10:28 »
remleiding links achter vertoont roest, aandachtspunt op apk, en dan vervang ik ze liever gelijk allemaal. Ben ik daar voorlopig van af. Anders heb ik volgend jaar rechtsvoor en het jaar daarna rechtsachter enz.. nja dat wil ik dus niet hebben dat ik daar weer 4x apart werk voor heb. Dan maar alles nieuw en goed tegen roest behandelen. Nerges meer last van de komende jaren.

Welke speakers bedoel je?

Blijkt trouwens dat t andere speakertje van de standaard speakers ook plopt, dus daar heb ik ook niks aan. Dash zitten nu weer de JBL GTO MK2 320 (als ik me niet vergis) Maar die zijn dus ook nie helemaal in orde.
In de hoedenplank zitten er 2 van climax, maar geen idee welk type.

moet nog een beetje sparen voor een fatsoenlijke geluidsinstallatie. Denk dat ik overal caliber in ga zetten straks. Maar dat heeft totaal geen prioriteit. Dat ik die dash speakers van de sloop heb meegenomen was enkel omdat ik dat eens wilde proberen, maar t werd er niet beter op helaas.

Eerst de auto voor zover op orde (brandstoffilter, achteras, accuwak, verlaging nakijken, veerpoot rechtsvoor + draagarm vervangen, olie verversen plus filter)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #160 Gepost op: do, 25 mrt 2010, 20:45:03 »
zo, kabelkitje gekocht, auto weer gepoest(dit keer met schuim!) Kabelkitje geinstalleert. Auto eens een keer goed op de foto gezet.


Het interieur zoals het er nu uitziet. Beugeltje voor de telefoonhouder moet ik nog een keer zwart maken. Stuur komt een keer een fatsoenlijke verflaag op. dit is nu tijdelijk met duct tape omdat schuren met de dremel niet een mooi resultaat gaf (ook met de hand niet trouwens) Gelijk de knop ook maar in de tape gezet, anders stond er JAMEX, en dat is niet het merk van de auto, dusja.








Zo laag ligt ie echt niet hoor.

en de laatste


Dat was het weer voor even.

Offline Pierre

  • L86C-0101
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.410
  • Geslacht: Man
  • papa pierre
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #161 Gepost op: do, 25 mrt 2010, 23:35:22 »
wow hoe vern..k ik een stuurtje   :)

stuurtje van sonja dr polo was ook niet echt netjes maar met een beetje gedult  en folie   -thumbsup-
wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #162 Gepost op: za, 27 mrt 2010, 09:41:01 »
ik zie een N95 :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #163 Gepost op: za, 27 mrt 2010, 11:50:36 »
ik zie een N95 :)

Met navigatie ;) vandaar dattie op een strategische plek zit.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #164 Gepost op: za, 27 mrt 2010, 20:35:15 »
Met navigatie ;) vandaar dattie op een strategische plek zit.

Met de Nokia navigatiesoftware, of wat anders?
Een dremel moet je ook niet gebruiken voor grote oppervlaktes, wordt nooit mooi glad.