ik kon zo uit stappen moest alleen wel via de bijrijderskant
over het blokje voor zo ver ik weet was die helemaal goed .
bij het ongelukje heb ik de motor zelf uit moeten zetten , hij liep alleen hoog in toeren denk dat de gas kabel ofiets bleef hangen (door het ongeluk) ,
de G-lader was/is na mijn mening ook nog goed , de versnellings bak heeft dacht ik wel de bekende kwaal (moeilijk in zn 1ste versnelling willen )
kort gezegd ik vond het een fijne , snelle (1ste) auto .
ik heb de auto maar een half jaar (van 12/08/2006 tot 14/02/2007 ) in mijn bezit gehad .
als ik toen de technische weet en ervaring had gehad die ik nou heb , had ik de G40 zelf gestript ,
dus kort gezegt ik durf jou/ mijn ouwe blok zo in 1 van mijn polo's te legen i.c.m. grote beurt aan gezien je nu toch overal goed bij kunt komen .
ik hoop dat je wat aan deze info heb , heb dacht ik ook nog ergens in mijn het tellerhuis met km stand of ik moet hem er bij hebben gegeven toen ik de auto verkocht .
mocht je het blok ooit nog in een vw bouwen , dan wil hem zeker nog wel een x willen horen lopen ! ( het blijft toch het hard van mijn eerste autotje
)